Reply on: luky133 #124782:
Možné to je tak, že dielenskí dostávajú zaplatené lepšie ako u nás a tiež sa opravy neriešia polovičatými systémom - ako minulý rok demonštrovala CNG Karosa na linke 31 a doteraz nie je známe ako sa situácia s flákačmi vyriešila... Navyše tam je to možno mizivé percento starostlivosti o starý voz (veterána), zatiaľ čo u nás sa denne stretávajú mechanici s 10-17 ročnými vrakmi, takže ostáva čas dať vozidlo len do takého stavu aby sa do týždňa nerozsypalo. Inak si to vysvetliť neviem.
MiroBA
Ja sa nechcem moc do toho už starieť,
žial ale naozaj všetky okolnosti nahrávajú tomu, že ten tender bol sabotovaný zámerne.
To nikto nemože odškriepiť -Máme tu J&T s mestom jedna ruka.
Predošlý tender šitý na mieru práve SORu -však už len vtedy tá podmienka do 11m či ako to bolo.
Zámerné zanedbávanie opráv Solarisov. Ved ten zhorený však koľko je už od vtedy, -už ho mohli dať nejak dohromady.
Celý tender sa pripravoval dlho jak hovado a nakoniec nafigu.
-to sú proste fakty. Tak potom čo si má o tom všetkom človek myslieť?
Len to, že sa natahuje čas pravdepodobne pre SOR a celý ten tender predtým bolo len divadielko aby niekto nemohol tvrdiť , že sa to rovno fuklo SORu.
...Bohvie ako to celé je...