Reply on: 21Tr #124740:
Podľa mňa to nie je zlý nápad a mohlo by to ušetriť nejaké minúty a teda aj vozidlá, skôr by som v tomto prípade videl ako problém obratisko pri Technopole, alebo teda odstavný pruh, ktorý by zrejme nebol kapacitne dostačujúci pre dve linky a bolo by treba rozšíriť ho aj na druhú stranu cesty a samozrejme tiež veľa zohrávajú v súčasnosti biedne intervaly na otáčanie. ? S kruhovým objazdom by sa samozrejme otvorili iné možnosti vo viacerých smeroch, ale čo už...Ja som rozmýšľal aj nad tým, že by sa vybrané spoje ráno vracali zo Šafka naprázdno, ale nemám predstavu, koľko minút by sa tým ušetrilo a či by to malo efekt.
21Tr
Ja ti môžem opísať vyťaženie asi tak, že na Farského sa ľudia začínajú tlačiť v tej 95 (ráno v smere mesto a poobede z mesta smer na Farského), takže riešenie by bolo buď to ranné delenie intervalu na 95+195 alebo pre Ovisšťanov zaviesť ex-88 a 99 useknúť po Muchovo nám. Príde mi ale zbytočné posilňovať zas 95 len pre úsek jednej zastávky takže skôr riešenie vidím v tej ex-88. Postačili by tam krátke busy s intervalom ako má 84 (kvôli prekladu) a cez víkendy by som dal 12minút.