Reply on: MiroBA #123111:
Jednotný interval je blbosť a tiež celodňová prevádzka v rovnakom intervale, čo má síce svoje ekonomické výhody ale býva zvykom, že trolejbusy oslabujú pri prechode z rannej špičky svoju prevádzku a o 14 ju zas posilňujú. V ČR je to bežný jav, že linky jazdia v sedle v intervaloch 12-20min a pri prechode na špičkový režim prechádzajú na intervaly 5 až 10min. Na jednej strane je toto výhoda, že v podstate sa ľudia môžu aj doobednom sedle odviezť v intervaloch poobednej špičky u trolejbusových liniek. Každý DP robí ako mu najlepšie padne vhod. Tu v BA však električky úplne stagnujú. Nič sa nespravilo s vozovým parkom, žiadna obnova (K2S je výsmech občanom a nie obnova) a linkovanie je odrazom toho ako DP myslí naozaj slová o prestupnej tarife a nosných linkách s krátkymi intervalmi...
MiroBA
Nj -práve aj preto moc Diametrálne linky nepreferujem lebo sa tažko na oboch radiálach robia preklady. Diametrálne linky sú podľa mňa vhodné ako špičkové. No ono možno by sa stým dalo nejako pohrať.
Cez víkendy chodievam občas do Rače i ja a to nasledovne -bud si pozriem vopred na nete ktorou 95 mám ísť aby mi akurát nadviazala 11ska alebo idem na 98osminu až k Slimáku a ten kúsok cez tňžel. trať prejdem a tam mám možnosť 3, 5, 11.
Tých 20min je veru riedko už aj v špičke je tuším najlepší interval elín 12min? Čo som bol Brno Praha má intervaly 5-10min.