Reply on: Mischo1 #122820:
no veď DPB má užastný postup... Stačilo mi prvé dni počúvať cestujúcich čo nadávali, že išli 32 a zviezlo ich to inam... ? Tak zajtra radšej nejdem na 133 ale pôjdem klasicky nakoľko ani neviem aké busy tam nasadia či sa tam vôbec vtlačím nakoľko 80% blbcov vystúpi na Molecke. ?
Ike
v pripade elektriciek je to ine.. tam mas pevne danu drahu...
vlastne by sme mohli mat take linkovanie ze vsetky linky okruzne a kazda by obsluhovala jednu radialu a megaprestupny uzol by bol na safku... rovnako mozes mat linky odvsadial vsade... vsetko ma svoje pre a proti... sucasny stav je nieco medzi tym...
vyhodou linky odvsadial vsade je to, ze pokial vies presne cas odchodu, dostanes sa vzdy tam kde chces komfortne,
naopak vyhodou okruznej radialovej linky je to, ze sa nemusis starat o cas, lebo ti stale nieco chodi a ani prestup ti nevadi, pretoze ti raz dva nieco pride...
trampova dogma vznikla predpokladam tak, ze spojil obe tieto vyhody, preto vznikli radialove linky, ktore ale nejdu len po koniec radialy ale obsluhuju aj dalsiu...
no hovorim ti subjektivne, linkovanie nie je to, co mi na elektrickach vadi... vadi mi ze su vysokopodlazne, ze trat cez dubravku pripomina karikaturu husenkovej drahy a ze stojime na kazdom semafore...