Teraz neviem čo chceš vôbec. Na Obchodnú by z Rače jazdila L7, ktorá by smerom do Rače z Obchodnej šla cez Nám. SNP a ako terajšia 11 do Rače. A spojenie Kapucínska - Obchodná robí L9.
Lenže zabli ste na to, že od zastávky Legionárska po Jurajov dvor jazdila linka 10 rovnako robená sólami, čiže kapacita ostala, len tie sóla z 10 prešli ako druhé vozne na linku 2 a začali na 2 jazdiť dvojičky.
Režimku nemám, vlakom denne ani nechodím. Samozrejme keby som býval v Devínskej niekde pri trati a bolo by k dispozicií vačší počet vlak. spojov tak by som nad tým aj uvažoval.
Máš ty pocit, že kvôli Polusu musia jazdiť linky v intervaloch 2 minúty? Teraz je tam s tromi linkami po 12min interval 4 minúty, a dve linky po 8 minút dávajú tiež 4 minúty.
Tak to na tej 5 a 7 ,to by mohlo byť možno cez víkend, ale určite nie cez pracovný týždeň... Čím by si vykril špičky keď chodia do alebo zo školy školáci, teraz to je natrieskané jak hovado, a tolko vozov neni, aby v mohli chodiť na oplátku v krátkych intervaloch...
A nestačila by na Hl. stanicu len jedna linka? Premávala by po trase Hl. Stanica, Obchodná, Tunel, Nábrežie, Šafko, Kamenné nám., Špitálska, Vazovova, Radlinského, Hl. Stanica. Tak aby sa dalo z každej radiáli prestúpiť na linku na stanicu. Samozrejme by musela mať hustejšie intervali. Ale bolo by potrebné pre prestupujúcich z Rače presunúť zastávku na Radlinského ulici za križovatku Vazovova/Radlinského, aby s tými piatimi kuframi nemuseli ísť veľa peši.
Hmm, ktovie možno, to by chcelo dosť veľkú pravidelnost a presnosť odchodov elín. V podstate už teraz tam chodí dosť liniek. Podla mna by sa to dalo nejak vyregulovať podobným systémom aké býva v metre.
To som netvrdil, ale ísť 83jkou na stanicu alebo k SAV je výhodnejšie o dosť, vždy som takto chodil.
Ked som navrhoval zo Stupavy vlak obchádzkou mi to všetci obrblali a teraz ked sa jedná o ešte vačšiu obchádzku popri nábreží a cez celé centum, tak toto sa preferuje.
"Prosim, nedristaj o tom ako vsetci hufne kazdy den cestuju s pat kuframi na stanicu. Predstav si ze v Kodani som siel s kufrom na letisko, prestupoval som (dokonca som liezol do metra) a aha, zijem."
Mne to pripomína rok 2005 a nové linkové vedenie v Petržalke. Vtedy tiež všetci Petržalčania každý deň húfne cestovali s kuframi na Stanicu. ?
Však práve tých 8-9 riadnych nosných liniek plánujem. Pozor, ostatné sú len doplnkové s 20-30 minutovým intervalom a nie sú ani tak nutné.
Zlaté piesky majú riadne nosné linky len 2 tak ako teraz, tá tretia je len čisto doplnková. A Zlaté piesky za chvílku bude dobrá spádová oblasť.
Emo
To bolo kvôli tomu, že sa postavil Polus. ?