Reply on: S499.1023 #122418:
Hej, len táto by bola o čosi menej nerentabilná, než trať do Záhorskej Vsi, najmä po vytunelovaní bratislavského podzemia ☺
. Keby sa bolo stihlo dostavať predĺženie do Jablonice, mohlo to mať zmysel ako kratšia cesta, než cez Kúty alebo Trnavu. Takto je to trať nikam. Predpokladám, že vieš, kde je v Plaveckom Mikuláši, presnejšie povedané v poliach za Plaveckým Mikulášom, stanica?
AAA
A čo sa týka toho dotovania železnice krajom, keby sa chcelo dá sa to. Napr. VÚC môže poskytovať dotácie právnickým osobám, ktorých zakladateľom je vyšší územný celok, a to na konkrétne úlohy a akcie vo verejnom záujme alebo v prospech rozvoja územia vyššieho územného celku. A železničná doprava je verejný záujem.