Vladimir: mna jedine co ma ako rozumny dovod napada, je ze predchadzajuci spoj konci a tento musi ist trocha skor aby stihol odchod linky z opacnej konecnej... ale to by sa dalo riesit aj tak, ze do vozovne poslem toho druheho a dany odchod vykona ten co povodne ide do vozovne (viem, predstavujem si to prilis jednoducho:-)))
Vladimir
Nezabudaj, ze v mojom navrhu 1/2 spojov v rannej spicke, tzn. kazdych 8 min. ide jedna 21-ka len od Mlynskej, takze je tu rezerva tych 3/4 autobusu!
Okrem toho, sa tymto rozdelenim linky č. 21 usetri tolko km, ze som si dovolil na spolocnych usekoch 21 a 121 skratit interval rano z 5 na 4 a popoludni z 6 na 5 min.
To, ze sa od VW dostat da som zohladnil - tam sa predsa interval mirne predlzuje.
Ale samozrejme vdaka za reakciu!
Samozrejme povodne usporiadanie so 121 a 122 by bolo asi najlepsie. Sam sa cudujem DPB, preco to nepretlaca viac. I ked pre VW a sever DNV by to znamenalo znacne obmedzenie MHD. Nepredpokldam totiz, ze DPB by si mohol dovolit zaviest povodnu 122 ako doplnok k dnesnej 21. Skor by sa jednalo o rozdelenie spojov sucasne linky c. 21.