Reply on: 810zssk #121753:
PODSTATOU integrovaného dopravného sdystému je, že nezáleží na tom, koľko je tam dopravcov. Proste sa jazdí za integrovanú tarifu a robí sa clearing. Takže SAD TT a SAD DS by buď bratislavskokrajské časti svojich liniek zaintegrovali alebo by ich jazdili bez dotácie. Tak isto, ako sú neintegrované linky v IDS JMK prevádzkované výhradne na komerčné riziko dopravcu.
ivanbuto
2. OK.
3. A to by bolo načo dobré? Už ak by sa na Štefánikovej nanovo stavala električka, tak snáď nebudeme na koľaje púšťať autá. (Mimochodom, chcem vidieť náš DPB, ako by zrealizoval električkovú trať pojazdnú pre trolejbusy, konkrétne otázka trakčného vedenia.)
4. Hm, ešte pred nedávnom som tento argument od teba nepočul, ale to je OK, ľudia a ich názory sa vyvíjajú. Pokiaľ viem, jeden z argumentov pre petržalskú električku bol, že bude pokračovať ďalej do centra (Špitálska, atď.), teda predsa len bude znamenať viac ako 95.
Ale iste, argument je to dobrý, a spojenie cez Štefánikovu má aj historické korene. Otázka: Ako absencia tohto spojenia ovplyvňuje tvoj názor na petržalskú električku?
5. Električka už má byť aj na Svätoplukovej? Ďalej nekomentujem.
?