Reply on: Ike #121755:
Čím sa toho viac napojí na električku, tak tým lepšie (samozrejme nie električková extáza a napojiť aj nemôžné, to nie!). Potom inak kde už budú električky tak väčšinou nasleduje krok minimalizovania súbehu autobusových liniek s električkovými, aj v BA také dačo nastalo viď 101,105,106 a 115... takže tam by stačila trať nejak oddelená od vozovky a autobusy by robili len doplnky kdesi ako DNV - Devín - Nový most, v rámci Petržalky a cez Prístavný most, Rača - Východné / Na Pantoch - Vajnory - Zlaté piesky - Ružinov - Vrakuňa - P.Biskupice, Lamač - Dúbravka - DNV a plus dáke lokality ako robia 41,44, 51, 57, 77, 79 a 151.
Kakke
1)Si predstav tie električkové linky cez Štefánikovu cez Nám. SNP a ďalej cez Dunajskú po trase 202 a druhá cez Starý most po trase 95 (samozrejme medzi Technopolom a Vlasteneckým nám. vedená cca popri Chorvátskom ramene). Ak by sa ozaj pristúpilo na ten jednosmerný okruh, tak by som uvažoval aj o električke na Šancovej, čo znie určite blbo teraz ale je to predsa frekventovaná komunikácia a keď by tadiaľ mohol trolejbus premávať len jednosmerne, nebolo by to ono. Avšak pri zrušení trate cez Štefanovičovu a nahradenie trolejbusmi až na Odborárske nám. by to nemusela byť zlá vec. Autobusy a trolejbusy by v tom okruhu nejazdili, a doprava by sa tam robila električkou, ktorá by jazdila narozdiel od IAD obojsmerne a nedotýkali by sa jej ani zápchy ?
2)Keby bola električka z Petržalky tak by Nový most využívali akurát ľudia ktorí bývajú po trasách 80 a 93. Linky idúce cez Nový most majú to mínus, že zastavujú až na Zochovej alebo končia pod mostom a nepokračujú ďalej. Električka cez Starý most zastaví v podstate hneď pri brehu na Šafku a pokračuje ďalej do centra kam autobusy zo Zochovej nemôžu ísť. Na Zochovej je aj prestup z električky na autobusy idúce smerom von z mesta problematický trochu.