Dokonca u mňa v škole je taký veľký plán kde je tá os trate narysovaná červeným tušom a zvyšok polohopisu a popisu je čiernou. Okrem toho sú na osi trati vyznačené obdĺžnikom aj zástávky ? dúfam, že sa mi to podarí odfotiť čím skôr, potom by som to nejak dal na net a dal link na to. Okrem tej trate ten projekt obsahuje aj zakreslenie trate od Šafka cez Štúrovu, Nám. SNP. Hodžovo nám., Štefánikovu k Hlavnej stanici. Inak veľmi málo chýbalo k tomu aby namiesto trolejbusov po Štefánikovej premávali električky, a potom si predstav, že by sa na Kamennom námestí spravil križovatka zo štyroch smerov kde by ten štvrtý bol smer cez Dunajskú k ASMN, a ďalej po trase linky 202 k Cintorínu Ružinov. Čiže keby sa vtedy myslelo dopredu mohla z Vrakune po trase 202 premávať električka s pokračovaním cez Kamenné a Hodžovo námestie k Hlavnej stanici...KEBY SA MYSLELO...
Áno, spomínal som, navyše trať Šafko - Pribinova - Košická - Záhradnícka/Miletičova by si nevyžiadala, alebo vyžiadala nákup iba minimálneho počtu električiek a čiastočne odstránila zraniteľnosť električiek v centre.
Snáď neskrátia L 50 len po Šafko. Myslím si, že je to dosť oblúbená linka do AuParku. Inak som zvedavý, či počas rekonštrukcie Starého mosta skrátia L 50 len po Šafko, alebo ju zo Šafka povedú okolo Eurovei na Apolo most a po Einsteinke do Auparku.
A to potom po Jiráskovej pôjde 68,96 a posilnená 99 a po Romanovej len 99? Keď už by mala cez Romanovu chodiť len 99 tak aspoň by som odklonil linku 96 po od zastávky Romanova cez Bradáčovu a končila by pri Technopole, pokiaľ by sa tam nerozhodli ponechať 83. Inak by to bolo celkom fajn keby aj z Romanovej ulice premávalo dačo na smer Ružinov, lebo na ten smer čo idú 96 a 68 tak obidve idú cez Jiráskovu a zas z Jiráskovej nechodí nič na smer Nový most, hoc jednu zastávku od Švabinského linkou 99 a rovnako aj 68, chodia 93 a 94.
Z takej Bradáčovej pôjdu ľudia ako na električku? K Dostihovej dráhe by som nedával 83, nechal by som tam 92 s intervalom 20/-/20//- do VW a 20 celotýždenne po TESCO Lamač. 83 by som nechal jazdiť k Technopolu aby aj ňou mohli ľudia zo zastávok Bradáčova, Romanova, Hrobákova ísť na Jungmannovu k električke.
Ktoré minibusy sú podľa Vás lepšie? Iveco alebo Mercedes?
Podľa mňa Mercedes pre tieto veci :
- kabína pre šoféra
- jeden pár veľkých dverí pre vstup do vozidla vpredu čo pre minibus linku stačí
- usporiadanie interiéru
Nechápem aké prepojenie má Iveco na BA, že sme od nich kúpili to prezentačné vozidlo a k nemu aj ďaľšie 3. To už ani v tých pokakaných minibusoch nemôže byť unifikácia?
A ináč už je nejako potvrdené aj oficiálne, že Trnávka bude mať 32jku? Lebo podľa všetkého čo som čítal Tedomy majú ísť do Trnávky a keď ich chú presadiť na 32 tak jednoznačne ich bude musieť mať.
intony