Hlavne čo by určite bolo pozitívne keby sa 41 vrátila do intervalu 15/30/15//30. Pre cestujúcich zo stanice je 41 zaujímavá po Búdkovú maximálne, ďalej určite dajú prednosť 93 na Hodžko a odtiaľ trolejbusmi 203,207 a 208. Z druhého konca keby premávala až na Hodžovo, tak by ju využívali popri trolejbusoch ľudia ako alternatívu. Len mi nenapadá kde by sa tam 41 na Hodžku otočila, keď je to umožnené len pre vozidlá prichádzajúce od Nám. 1. mája a potom pre tie čo prichádzajú od Staromestskej. Jedine, žeby linka šla potom k Zochovej a po Zochovej, Kozej alebo Zámockej by odbočila späť k Šulekovej na trasu k Hlavnej stanici.
Ja som o Dunajskej rozprával už raz a navrhoval som to tak aby z Rajskej ostala slepá ulička, teda autá by odbočovali len do Cintorínskej alebo by parkovali v tej slepej uličke, ďalej by bol povolený len kolmý prejazd cez električkové koľaje - križovatka Lazaretská x Dunajská. Keď už sme o tom hovorili, tak bolo by na Prievozskej a Gagarinovej dosť miesta pre električku? A ako by to vyzeralo s pokračovaním do Vrakune? Je na Vrakunskej dosť priestoru?
2. Ved ta 37 by nemusela byt trolejbusova. Dalsia moznost je neskorsie zatrolejovanie Zahorskej Bystrice, ale to sa mi uz moc nepozdava (hoci soto by to bolo dobre )
3. L63 tych zastavok az tak vela nevynechava a pri najhorsiom by uz expresna nebola.. co by som osobne za tragediu nepovazoval.
1.etapa -fajn , podla mna tak by mal uvazovat DPB ako ty a nie ukoncovat znovuzrodenu 133 (sice abusovu )dakde pri nedostavanej Eurovey or NSND -t.j. dat ju az na ASMN
2.etapa - neviem ci mame peniaze na rozhadzovanie na nakup plnohodnotnych duobusov,ale napad to nie je zly
3.etapa - ak by bola 63 tbusova ,tak sa obavam o jej expresny charakter.
V suvislosti s touto debatou som uvazoval o rozsirovani dopravy v zapadnej casti mesta a osobne by som bol za taketo rozsirovanie trolejbusov:
1. etapa: Molecova - Novy most - ASMN; Lafranconi - Patronka
Zatrolejovanie linky 32 a perspektivne tiez novej linky DD - centrum.
2. etapa: Patronka - Lamac (vratane zachadzky k Tescu Lamac)
Zatrolejovanie linky 30 s moznostou obsluhy 37 duobusmi (tym myslim duobusmi a nie "duobusmi")
3. etapa: Patronka - Hlavna stanica; Trnavka - letisko
Kompletne zatrolejovanie 63 s predlzenim na letisko s moznostou odbocenia z Prazskej / Brnianskej (nikdy neviem ktora je ktora) k voz. Hrobonova. Samozrejme 63 nema dostatocny interval na trolejbus, ale trate by mohli aj ine linky (napriklad 205 Letisko - Centrum, presmerovana 61 ci niektore trolejbusy, ktore teraz idu cez Kramare).
Podotykam ze navrh obsahuje iba trate tykajuce sa zapadnej casti mesta (okrem letiska, ktore suvisi s L63).. ostatne trate nie su zahrnute.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
intony