Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
neviete niekto kolko je teraz revizorov v DPB?
Reply on: luky133 #121152:
ako dakujem ostatnym za objasnenie, lebo som to nevedel... ale to GPS by som vylucil ako prve... ☺
Reply on: Ike #121150:
Nemajú náhodou BUSE počítače určovanie polohy zástavky cez GPS súradnice? Istý čas v Bigmediovej 25Trke na DD hlásilo Hany Meličkovej tesne pred tou zástavkou. ?
Reply on: Ike #121150:
ja mam pocit, ze iba na zaklade kilometrov. Na zaklade casu by to bola blbost. A aj vodic moze rucne prehodit zastavku.
Technicka otazka... BUSE transparenty, resp. palubny pocitac vyhodnocuje zastavky na znamenie a ich premienanie (tj tie kde sa neotvaraju dvere) na zaklade casu, ci prejdenych kilomtrov? alebo oboje musi byt splnene?
...a okrem toho vedenie spojov L80 za ŽST Petržalka sa týka absolútneho minima cestujúcich. Myslím, že rozplývať sa tam nad pomerom jednotlivých vetiev trasy je úplne zbytočné.
Reply on: Kakke #121147:
Veď to tu už bolo rozoberané tuším. Problémom na L80 je nedostatočná kapacita obratiska pri Matadorke. Pôvodne chcel DPB odtiaľ úplne vycúvať (kritizoval si), ale aby bola zachovaná obsluha územia, napokon pristúpil len k zmene obehov vozidiel rešpektujúc existujúcu kapacitu obratiska, takže od Matadorky do Kopčian sa prevekslovali len niektoré spoje (taktiež kritizuješ).

Ani tak, ani tak... Tak potom ako?
Reply on: Emo #121143:
Keby si si než začneš opravovať čo napíšem dobre pozrel čo píšeš, 50:50 je 80 pre Kopčany a Matadorku v sedle+víkende a poobednej špičke. Ráno premáva väčšina spojov na Kopčany a posledný spoj 80 ide z Matadorky 20:35 a do Matadorky o 20:15.

P.S.: Prečo je taký problém počas rannej špičky počas celého dňa posielať spoje striedavo Kopčany/Matadorka? Predtým to bolo v opačnom garde, že každý tretí spoj 80 šiel na Kopčany počas rannej špičky. Prečo nedokážu dať do prekladu intervaly spojov na Kopčany 8/24/15//24 a na Matadorku rovnaký interval?
Reply on: Emo #121142:
88 človek z Ovsišťa použije maximálne na cesty Ovsište - Rusovská cesta/Einsteinova, rozhodne sa ňou nebude vláčiť do mesta. Pre tvoje info. tak 88 chodí pod most a nie na Zochovu ako im tam chodila cez víkendy 83! Spojenie cez Starý most nemajú vôbec. 95 už nechodí cez Šustekovu a 85 je zrušená. Čiže z troch spojov z Ovsišťa 85,88 a 95 neostalo nič pre Ovsište.
Reply on: milannco #121144:
Áno, pozerám, že máš pravdu. Ale iba 2x za hodinu je to tak. ?
Reply on: Emo #121143:
v rannej špičke idú na Kopčany v pomere 2:1.
Reply on: Kakke #121094:
"Pri pohľade na nový CP 80 sa mi chce teraz pre zmenu väčšina spojov bude chodiť na Kopčany čo je v pŕŕŕŕ..."

Ha! Ale iba po 20.hod. Inak je to 50:50.
Reply on: Kakke #121135:
"Celkovo než existoval Apollo tak to mali super... Mali tam aj cez víkendy 83, ktorá jazdila cez Nový most do centra. Teraz im chodí najbližšie k centru všetko cez Apollo a síce 68 a 88."

Blbosť, 88 chodí aj cez Nový Most.
Reply on: Ike #121140:
Ono by sa v BA dali spraviť skvelé zberné miesta kde by sa prestupovalo z autobusových liniek na električkové linky ale dosť takých miest je zastavaných a električková sieť v centre neponúka veľa možností na rôzne varianty vedenia liniek tak aby sa v prípade skrátenej autobusovej linky po električkové nástupište dala nahradiť električkovou linkou. Pred dvoma dňami som sa prešiel pešo z Vysokej ku hotelu Kyjev a potom zo zastávky Kamenné nám. na Poštovú. Prvá cesta mi trvala 5-6min a druhá 6-7min, čiže viesť z každej radiály linku po "vrchnej" (Obchodná a Floriánske nám.) a po "spodnej" trati" (Krížna, Špitálska je úplne zbytočné a namiesto toho aby sa električkové súpravy využívali efektívnejšie chodievajú prázdne 2 a 3 na stanicu ?
Reply on: Kakke #121139:
dalo by sa otocit cez parkovisko pri riviere a vynechal by sa tak prechod cez el. trat ale je to hlupost
Reply on: milannco #121138:
No tak to ale nieje dôvod otáčať linky na priblbých miestach. Molecova nie je tak pustá, žeby to tam šlo bez problémov autá sa hrnú stále. Keď nie zhora po Karloveskej tak z Molecky. Skracovať 28 a 29 po Riviéru len z trucu preto, že Dlhodielčania sa nemôžu prepraviť bez prestupu je dementnosť. Z Východného chodila napr. Voľakedy 114 na Trnavské mýto a dnes všetko ide po Raču a Zlaté piesky z tej oblasti a kto sa odtiaľ ozýva?
Reply on: Kakke #121132:
veď Sorka sa dokáže otočiť aj na mieste, takže nie je problém hocikde ? .
Reply on: aNTI #121134:
vacsina cezpolnych, ti nas netrapia ?
Reply on: aNTI #121134:
Celkovo než existoval Apollo tak to mali super... Mali tam aj cez víkendy 83, ktorá jazdila cez Nový most do centra. Teraz im chodí najbližšie k centru všetko cez Apollo a síce 68 a 88. Predtým sa mohli Ovsišťania dostať dokonca aj cez Starý most na Šafko, BEZ PRESTUPU - minulosť... Tak ako každý kto ide na Šafko a ďalej električkou má garantovaný jeden prestup a Ovsišťania kvôli jednej zastávke rovno 2. A to aj za krátku trasu ktorá sa dala spraviť z Bulíkovej za 10 minút teraz platia 60 minútový lístok. To je však zanedbateľné... "doležitejšie" sú Dlháče... A inak nechápem načo 68 stojí v Ovsišti keď je tak narvaná ráno na Lachovej, že na Šustekovej ani nemá zmysel s ňou rátať ako dopravou do mesta, s intervalom sa nič nerobí, ráno by to chcelo medzi 6.45 a 7.45 3 min interval a poobede od 14.30 do 17.00 5 min, počas sedla ho skrátiť z 12 na 10 min a nikto ani prstom roky nepohol so 68, okrem toho, že z nosnej linky, spravili opäť klasický moták cez Ovsište, tak ako kedysi chodili linky 68,96,97 a pred vznikom 68 linky 98 a 186 ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.