Reply on: Valec #120957:
No len háčik je, že trolejbusy mali tie autobusy vytlačiť komplet z Dlháčov nie? Len na okraj môj návrh bol ten, že v aby v globále robili celú 32 a 33 tými 18 kusmi SORiek + 6x 25Tr. Len neviem koľko vozidiel požerie 32 a tak ani neviem koľko SOR ov by bolo treba na rovnakú kapacitu akú má 32. Tak nakoniec vidno, že DD sa dočkali polovice trolejbusov čo mal byť pre nich zaobstaraný a z toho čo sa namiesto nich zaobstaralo straší na linkách kde jazdili 12metráky. Z kaluže do blata a z blata ešte aj do žumpy ? ? ?
Kakke
Osobne mi nevadí, že sa rieši doprava na DD, ale prečo sa furt točí len okolo DD. Tiež sa ľudia divia prečo je kraťas na 32 tak plný, podľa mňa je to blbosť robiť obsluhu na DD vôbec dáky kraťasom, lebo to sa zas nepozdáva lebo je to narvané, potom keď sa spraví linka do centra tak skončí s obsadenosťou 40 ľudí tak ako 133. Ja by som ti síce spravil krute a síce, že by z Kuklovskej dole chodila len 33 v intervaloch 3/10/4//10, ráno by si to vyžadovalo dotiahnúť 15Tr jednu a dole by si ľudia z DD mohli prestúpiť na linku 32 ktorá by končila na Rivére alebo by sa otáčala po Molecovej a Baníkovej. Hore na DD podľa toho ako to opisujú Dlhodielčania nemá zmysel ťahať kraťas, lebo ten kým dojde dole tak praská a kým zas kraťas zo stanice príde na Kuklovskú tak už tých 30 až 40 ľudí vezie, čiže ostáva miesta pre max. 50 ľudí.