Súhlasím so zrušením 901.
29 by som ponechal ako víkendovú posilu za dobrého počasia, t.j. súčasný víkendový režim (+ možno týždeň pred letnými prázdninami, keď školáci chodia na Devín na výlety - ale to by sa dalo skôr vyriešiť objednávaním prepravy).
Dalo by sa uvažovať o presmerovaní linky 83, posilnení a zrušení liniek 34 a 84. Súčasné usporiadanie vzniklo hlavne kvôli nedostatočnej kapacite v úseku Hroboňova-Hodžovo, ale to je už dnes čiastočne vyriešené linkou 184.
Podporil by som aj 91/191 - prestupom na nosné linky 93 a 95 by sa vyriešil problém prepĺňania liniek určených na obsluhu Jaroviec, Rusoviec a Čunova obyvateľmi Lúk.
Ostatné návrhy sú nevhodné.
Kde si napríklad prišiel na nápad zrušiť 52 a posilniť 56? Linka 56 bohato stačí tak, ako je, 52-ka je posila pre úsek Detvianska-Východné, kde by 56 nepostačovala.
94 je dosť vyťažená, prestup na preplnené linky 31 a 39 problematický, na HlSt je nedostatok miesta na odstavenie vozidiel.
21 je v úseku Kooperativa-ASMN vyťažená až-až, navyše je to nosná linka pre DNV, preto by nebolo vhodné ju ukončiť už na okraji centra; plus nedostatok miesta na odstavovanie vozidiel na HlSt.
59 - má zmysel ako rýchle prepojenie Petržalky s Račou. Na prepojenie Rače s centrom sú električky (a najmä v rannej špičke sú rýchlejšie než 59). Takže buď ponechať súčasnú trasu, alebo zrušiť úplne a posilniť 55.
78 by sa dala skrátiť na Šafko. Vo zvyšnom úseku má opodstatnenie.
98 patrí medzi nosné linky. Skrátením by si zrušil prestup na iné nosné linky a prestala by byť nosnou (akú oblasť by obsluhovala? Ovsište a Polus, plus pár zastávok, kde je frekvencia tak dve hodiny denne).
podla mna by stacilo zrusit 84 dat 83 do ovsista a ten kusok si uz clovek moze odslapat co by musel zo SAV prejst z 83. takto by sa usetrili mozno aj nejake busy. a zrusila by sa aj 184 he he ?
Re #119190 Ámos: z ovsista sa da aj L99 + 95 + 13 a tiez to vychadzalo za starej L88 v pohode ?
mne sa zase dizajnovo, aj napadovo ten oznam velmi paci:) jedine, co by som zmenil su tie fotky, su uplne otrasne, nehovorim o tom, ako su tam vlozene, ale o fotkach ako takych...nechapem, co tam robi fotka historickej elektricky a celkom rad by som sa stretol s osobou, ktora tie fotky fotila, lebo to uz aj marzy odfoti mobilom lepsie tie vozy, ako tento dany clovek...keby sa DPB nehralo na urazeneho, a oslovilo niekoho z imhd, tak tu su stovky lepsich reprezentativnejsich fotiek, ale budme radi, ze je aspon oznam, aj ked co som si vsimol len na zastavkach v centre mesta...
Mne osobne sa zapáčil pred týždňom plagátik na zástavke od DBP, že aké linky sa dajú využívať na dopravu do Shoping centier, ktorý vypadal ako keby ho robila 10 ročné dieťa. Vyzeralo to takto: Robené asi vo Worde, dané logo DPB, placnutý nejaký bus, elina a tbus a nejakým farbeným textom doladené... Je to dobré, že nás DPB informuje, ale po prvé v žiadnom inom jazyku a po druhé dizajnovo na strašnej úrovni. Kebyže DPB rozmýšľa najme si aspoň externe grafika na takéto veci a hneď by bol na vyššej úrovni... Ale ako iniciatívu to beriem
Lebo tie linky podľa návrhu NN ešte lepšie napĺňajú princíp prestupného systému a nosných a doplnkových liniek, avšak na takú revolučnú zmenu by sme potrebovali jednak inú tarifu a dvak inýcch cestujúcich, voličov a politikov...
V L83 niekedy na zast. Bradáčova stojim na schodoch...
Re #119157 NN: Tým pádom rušíš spojenie na Antolskú. Pri súčasných intervaloch je to nemožné. Pozri sa, ako jazdí L59 z Petržalky. Ako jazdí L21 medzi ASMN a HLST. (1)91 medzi jasovskou a novým mostom ...
Re #119146 Ámos: z Ovsišťa???
Inak som za zrušenie 84, zavedenie L83 do Ovsišťa a L81 na HLST.
jeden z dovodov je aby nemuseli tahat 15trka a nemuseli byt rano aj abusy na 33/7 . Teraz bude treba 6 tbusov ( jeden asi len ranny ) a mame kolko " duobusov " ??? - "6" a su vacsinou vsetky zivotaschopne ??? - " Nie " . Takze 15 Tr - tesime sa dalej na Vas v roku 2009
Re #119152 Ike: odchody pred 7.00 hodinou na L133 boli vzdy rychlejsie pod NM ako eliny s "preferenciou " .
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mike