Tie sklenene pristresky od firmy JCDecaux su pekne, ale ucelne iba na malo frekventovanych zastavkach (uplne magorsky su umiestnene na Safku).Ich plusom je ze su dobre udrzovane.
Naproti tomu ohavne cervene pristresky su velkokapacitne a v lete prijemnejsie na cakanie ako francuzske skleniky. Naproti tomu su malo uzavrete, takze ked fuci tak sa nemate sancu schovat.
Najvacsi otras su sklenene pristresky DPB, po ktorych ostavaju v asfalte rozne kovove casti (po odstraneni sklenenej vyplne), takze pri chodi mozete zazit vela prijemneho.
Naproti tomu ohavne cervene pristresky su velkokapacitne a v lete prijemnejsie na cakanie ako francuzske skleniky. Naproti tomu su malo uzavrete, takze ked fuci tak sa nemate sancu schovat.
Najvacsi otras su sklenene pristresky DPB, po ktorych ostavaju v asfalte rozne kovove casti (po odstraneni sklenenej vyplne), takze pri chodi mozete zazit vela prijemneho.
pocul som sice, ze su krajsie ale nic nebrani spravit povodne pristresky trochu v inom tvarovom / farebnom prevedeni (a moja osobna poznamka, lesny chodnik vyzera omnoho lepsie ako cesta a predsa si prostredie cim dalej, tym viac zaasfaltovavame a zabetonovavame => t.j. to ze je nieco krajsie neznamena nie je dovod na to aby sa to postavilo - v pripade zastavok treba odolne aj ked nie najkrajsie, "lide jsou ruzni, povetsinou hovada" 
Cookies
- chcel by som reagovať na fotku žilinského trolejbusu #230 15TrM. Tieto trolejbusy vôbec nemajú elektronický transparent typu BUSE ani žiadny iný. Dodávajú sa bez nich do Žiliny. Montujú tam namiesto toho držadlá na plastové tabuľky. Elektroniku tam nemajú asi moc v láske. A ten trolejbus čo je na fotke je zhodný zo sériou bratislavských trolejbusov 6617-6621 a nie 6622-6630. Trolejbusy týchto e. č. nemajú na prednej maske tabuľku ŠKODA a na boku nemajú obrisové žlté odrazká ale elektrické svietiace obrisovky.
Čo sa týka toho inf. systému BUSE nemajú ho ani na najnovších karosách B 931.