Hej? A bol si na DD niekedy počas špičky, že sa ani celá zástavka Molecová nezmestí do jednej? Alebo ranné spoje aj 133 sú také plné, že na iných zástavkách idú radšej dole peši... Samozrejme 133 ide pod most už len polovične naplnená... Čo tam chceš nasadzovať 14Tr/M?
Ad LPG - otazka. Napr. podla tohto http://www.sugre.info/study_sheet.phtml?study_id=1855 premaval vo Viedni bus na mix 30% LPG, 70% diesel. Doteraz som si myslel, ze LPG je palivo ktore sa charakteristikou horenia viac "podoba" benzinu, t.z. na rozumne zapalenie potrebuje iskru. Nikde som sa nedocital, ci motory Viedenskych busov (100% LPG) su vlastne klasicke diesle s vymenenym vstrekovanim, alebo je za tym nieco viac. Nevies o tom nieco blizsie?
Uvažuješ ako poslanec, ktorý si kedysi vynútil na a-86 interval 14 minút, lebo bol vyjazditeľný. Interval 24 minút má výhodu nezapamätateľnosti a prakticky žiadne zlepšenie oproti intervalu 30 minút. Rozpolením taktového intervalu nemusí vzniknúť taktový interval ?
Nie, NIE JE. Tedom je kompletne prevzatá výroba západobalkánskeho autobusu Mauri Kronos, pričom prevedením výroby z Makarónie do Třebíče prišlo k výraznému ZVÝŠENIU kvality.
Je presne dané, čo sa ti zo zákonnej poistky preplatí. VODIČ kamiónu s tým nemá nič. Chlapi, kua, získajte aspoň NEJAKÉ právne vedomie, než tu začnete rozoberať takéto p94oviny!
Lístok na nočný spoj dnes stojí 44 korún (1,46 €). "Použitie SMS lístka v noci bude veľmi výhodné, čakáme preto, že sa stane pri nočných spojoch hitom," myslí si Záhradník.
Minule som spravil v Prahe taký pokus - revízorovi, ktorý sa nedopatrením vyskytol v električke (inak leniví pražskí revízori kontrolujú len v metre a to ešte z 90% na prestupoch), som oznámil, že mu neukážem lístok, kým neskontroluje toho spiaceho bezdomovca, ktorého obišiel. Revízor reagoval vystúpením z vozidla na najbližšej zastávke. Bohužiaľ som si nestihol zapamätať jeho číslo. Podľa môjho názoru revízor, ktorý niektorého cestujúceho vynechá, stráca právo kontrolovať cestovné lístky ďalších cestujúcich.
luky133