Tiez si myslim ze aj tak sa da ,aj tak sa da .L180 vypravovat len na DUŠICKY.Videl som ju 30.11 ,z Jiraskovej cestovalo k cintorinu cca 15 ludi co je asi 15 krat viac ako obvykle ? a co sa tyka MANu neviem.
celá Viedeň sú plyňáky MAN.. (Teda pre presnosť, prvá časť nízkopodlažných autobusov boli Volvá, a potom sa už začali kupovať MANy -aj keď išlo o úplne rovnaké autobusy, sám nechápem, ako je to možné, že rovnaký autobus môže byť Volvo aj MAN.. Každopádne sú ale vyrábané firmou Gräf-Steyr, takže asi to bude nejaká licencia.. ).. ale k podstate veci: vo Viedni by si mal tých 100 NP CNG autobusov značky MAN nájsť bez problémov..
L180 by som zrusil aj ja a dal tam zachadzku L80 ,ale neviem ci by bola schopna otacat sa dakde pri cintorine ,ked nie tak urobit z nej okruznu linku ( ZST,KUPKO,CINTORIN,zavod matador,ZST) . Alebo smerom z Kopcian ,na Kopcany urobit zachadzku . Aj tak vacsinou prestavkuju na Kopcanoch ,uz tie 4-5 minut zachadzky ich nezabiju.
Ja by som do toho siel ,ale ked si pomyslim aky by to malo efekt ,tak neviem . Ale zase ,ako sa doslo k tej 35ke ,tiez museli davat dake navrhy ludia z KV
Re #116228 geodeath: Povodne sa zvazovalo daco take, ked sa kupilo 6 kusov ,ze cez vikend len 25 TR na DLhacoch ,ale upustilo sa od toho.
Potom nech sa nikto nediví, že keď môžme denne vyslať 46 spojov z/do Wolfsthalu a len o niečo menej plnší SOR na 180, že aj Rajka chce. Zjavne potom nemôže DP hovoriť o nedostatku šoférov a vozidiel keď na podobné výstrelky nájde vždy drobné vo vačku. Ešte za linku 44 by som sa prihovoril, že to nieje zbytočná linka. Len nechápem, keď bola múdro zrušená 42, prečo jej osud nenasleduje aj 901 a tiež sa nasadenia mikrobusu nedočká radšej taká 180?
Inac nechapem , preco ma tych 30 minut cez sedlo , ved 1 kolo trva cca 45 minut , a potom maju soferi aj 45 minutovu pauzu ,ztoho polhodka na Hlavnej stanici. Trosku prepych pre soferov ,nie ?Kludne by sa to mohlo znizit aspon na interval 24 MINUT . A s tymi mikrobusmi mas pravdu ,klbove linky,kratke linky uplne na pi** hlavne ze mame stale nove mikrolinky a financujeme shitlinky ako 901.
25Tr by stačilo 8 až 10ks aby robili celú 33. V sedle a cez víkend mohli dať obidvom linkám interval 20 min a premávali by striedavo. Keby boli 24Tr, tak tie by mohli chodiť na 33 cez víkend nie?
podla mna tender na klbaky bude podobny ako u prenajmu CNG 12 metrakov - zrusi sa a vyhlasi o5 ,lebo je tam ta dost tvrda podmienka na referencie 100 CNG ,200 diesel vozidiel co malo kto splna ,mozno dokonca nikto.
Re #116224 luky133: Nebolo by od veci , ideme do toho ??? ?
Myslíš, že v KV také dačo aj vedia? Ak sa Záhradníkovi ich tam podarí namotať na 35 tak niesú o moc inteligentnejší ako on. Velice podobné ako namotávky typu 180 a 44. Takéto linky si môžu dovoliť mestá kde naozaj neni problém s každou korunou na zaplatenie šoférov a vôbec raz dačo poriadne kúpiť za 10 rokov. Preto ma udivuje aké chujoviny DP rieši, že image si ide robiť linkami 44,147 a 180 (+bájna 901, 0 passengers) ? keď tieto linky aj s plánovanou 35 odvezú za celý deň toľko čo napríklad jeden spoj linky 21. A menovať ostatné problematické linky by sme mohli dlho... Keby už tak veľmi chcel Chruňo potešiť Dlhodielčanov mohol by dať 32 cez víkend a sedlo dôstojnejší interval 20minút.
ja som chcel tiez 25 TR CITELISY na L32 ,ale bolo asi lepsie ,ze od toho upustili, agregat by sa dost namahal a ta spotreba nafty. ? Uvedom si tiez ,ze takemu normalnemu obyvatelovi DLhacov, ktory sa do dopravy NIC , bolo dost jedno,ci ide na otocke na agregat alebo nie.Viac ho stvalo ,ked sa napriklad pokazil .Viackrat som tu uz vravel na L32 nie su potrebne klbaky , jedine ked tak v nedelu podvecer ked sa hrnu ludia z vlakov domov prip.studenti na Druzbu.
Petto
Re #116224 luky133: Nebolo by od veci , ideme do toho ??? ?