To uz neviem kedy pridu ,ale prepisal som vam sem cely prispevok, ktory som im poslal vratane ich odpovede co som dostal. ( bude ich len 20 ) takze CNG sroty pálte do šrotu
s Tedomami v KE boli predsa problemy od dodania. Vypadnutie bufiku, po mesiaci prevadzky nie je o udrzbe.
Ved uvidime. Dufam, ze zmluva je napisana v prospech DPB.
POTVRDENE ,budeme mat tedomy v pocte 20 KS - dostal som info z firmy TEDOM V CR
- moja otazka - Dobrý deň, chcem sa Vás spýtať ,či je pravda,že firma Tedom vyhrala druhýkrát vyhlásený tender na prenájom CNG autobusov pre DP Bratislava ???
- ich odpoved - Ano, byli jsme vybráni pro dodávku 20 autobusů formou pronájmu pro Bratislavu.
Sa divim, ze sa tam chcel otocit, este ked je tam aj ta zabrana co to ma znemoznovat a upozornovat vodicov, ze tu sa neotacaj...aj ked si toto odmyslim,ved je tam semafor, alebo sa na noc vypina, ze tam tak vletel?
Trepeš úplne sprostosti. Všetky vlaky z Rakúska (aj do Petržalky, aj na hl.st.) sú v zmluve o výkonoch vo verejnom záujme. Všetko je to dotované, tak tu nezávadzaj čitateľov.
No to bolo vo vozovni a keby si vedel ako sa tam lieta...vnútroareálové "komunikácie" nič moc (mali ste možnosť vidieť na DOD), ale niektorým vodičom kĺbakov to evidentne neprekáža, že vlečka lieta jedna radosť aj o zem sa môže šuchnúť ... ..
lenže vieš, to by bola vysoká záťaž, lebo "nikdysatotaknerobilo" ? a s tým kšeftom som to myslel tak, že keď to napadne gyur alebo bz, tak sa "stratia" ďalšie peniaze určené na budovanie nosného systému (samozrejme v celkovej cene = gumy + x%)...
hmm a preco by ich museli prezut vsetky naraz? myslim ze rozlozit prezuvanie rovnomerne na jeden mesiac (napr. na oktober) by mohlo byt realne..
ze je to kseft? no a co.. mne ide o to,aby som sa bezpecne odviezol..
alebo existuju nejake specialne univerzalne pneumatiky pre autobusy ktore su bezpecne aj v zime a netreba autobusy prezuvat? neviem.. co som vsak videl za posledne roky v zime, tak autobusy sa smykali tak, ze ani nemohli vyjst zo zastavky..
hoppusmark01