hmm a preco by ich museli prezut vsetky naraz? myslim ze rozlozit prezuvanie rovnomerne na jeden mesiac (napr. na oktober) by mohlo byt realne..
ze je to kseft? no a co.. mne ide o to,aby som sa bezpecne odviezol..
alebo existuju nejake specialne univerzalne pneumatiky pre autobusy ktore su bezpecne aj v zime a netreba autobusy prezuvat? neviem.. co som vsak videl za posledne roky v zime, tak autobusy sa smykali tak, ze ani nemohli vyjst zo zastavky..
Re #116115 hoppusmark01: pokial ma pamäť neklame, tak pred niekoľkými rokmi (asi 3? tuším, keď bol anaposledy taká väčšia zima aj s mínus 15) niekto z dpb verejne vyhlasoval, že prezúvanie busov v BA sa neoplatí a nie je ani kde skladovať gumy... si predstav prezuť naraz 400 busov, brrr aj keď... náhradné gumy, toť určite dobrý kšeft.
:Tesi ma ze okrem vodicov IAD a kamionov k demolicii vozov DPB prispievaju aj samotni vodici ? Dufam, ze je to memento hlavne pre tuch co neustale zastavaju soferov ako aj pre nich samotnych! Mimochodom by ma zaujimalo ci majitel kamiona za sposobenu skodu na vozidle aj plati jeho opravu! Ako to je mimochodom vtedy ked DP vznikne skoda vinou nie ich vodica? Dostavaju vtedy uhradenu opravu vozidla od vinnika?
K tej nehode 1203 a 2800.. Nic v zlom, ale v poslednej dobe si vsimam, ze niektori vodici autobusov jazdia ako magori. Rychlo, navzajom sa predbiehaju a potom prudko brzdia, ked uz su takmer v zadku toho druheho.. Vobec nejazdia predvidavo, lepia sa na auta pred nimi a ak nahodou zacnu tie auta brzdit, tak samozrejme potom prudko brzdi autobus. Je to fakt otrasne.
Ja viem, ze bratislavske cesty nie su bezpecne, a vela vodicov aut jazdi priserne, ale vodici autobusov ako profesionali by mali jazdit "normalnejsie" a nerobit to iste, co robia vodici aut, na ktorych autobusari tak velmi nadavaju..
to sú určite maskovaní ľudia z íemhádé, ktorí idú zase škodiť dépébé ? btw. "nebolo potrebné", takže asi ich zavolali a potom zistili, že to nebolo potrebné - zas lepší prípad, ako keby to bolo opačne...
„Kto potrebuje, na minibus zamáva aj mimo zastávky,“ dodal Zahradník. „Vyskúšame, ako to bude fungovať.“
som strašne zvedavý, koľko dôchodcovských sťažností sa zosype na chudáka vodiča, že "mávali sme a on nezastavi" ? btw. verím, že aj pri vystúpení bude stačiť zakričať vodičovi
Zlava na spiatocny listok je komercna zlava. Este je moze ze rakusky usek niekto dotuje, ale "zachadzku" na Slovensko urcite nie. Ale v pondelok budem na PC tak to zistim.
tak si pamatas zle... jedna vec je definicia subeznej jazdy, druha vec je to, ze v obci NIE JE predbiehanim ak jeden pruh ide rychlejsi ako druhy.. end of discussion, vsetky citacie ti tu Ike dal!
Ja sa len cudujem, ze Slovaci zijuci v Rajke, snaziaci sa zalozit Slovensky spolok si nedaju vypracovat cenove ponuky od autobusovych dopravcov v roznych variantach. Mali by v rukach nieco realne a bud by poziadali starostu Rajky o prefinancovavanie alebo BSK a jeho madarskeho naprotivka.
Ale ja ponukam sisi, ze budem vozit jej deti do Bratislavy a Rajky. Samozrejme za plne komercnu cenu. Ved napisala, ze snou nema problem.
Ja som to dočítal do konca. Lenže to sa myslí situácia, keď sa v oboch pruhoch vytvoria súvislé kolóny a raz ide rýchlejšie jedna a raz druhá. Aspoň tak nám to vysvetľovali v autoškole, keď sa dobre pamätám.
No ok. Lebo som sa už zlakol, že majú vlakové spojenie a chcú aj autobusové... ? Najlepšie by bolo kebyže sa nájde súkromník, ktorý si kúpi nejaké to Iveco napr. od marštrutiek či ako sa volali čo skrachovali a prevádzkovať linku...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos
Ale ja ponukam sisi, ze budem vozit jej deti do Bratislavy a Rajky. Samozrejme za plne komercnu cenu. Ved napisala, ze snou nema problem.