Reply on: Martin Fundárek #115949:
Inak snívajte s nami, že by bratislavská samospráva začala robiť nejakú dobre vymyslenú "osvetovú" kampaň pre vodičov IGK napr. ohľadne rešpektovania pravidla umožniť vozidlu MHD vyjsť zo zastávky. To je asi také reálne, ako preferencia MHD v Bratislave alebo ako prvky moderného dopravného plánovania v Bratislave.Koniec koncov, námestník to konečne otvorene povedal, zneatraktívnenie IAD sa mu nepozádva, nie je to politicky priechodné.
Ale ked je chladnejsie to nie je vhodne, pripadne ked chodim v prac. den podvecer tak na bicykli by som to nestihol.
Martin Fundárek
Druhá koľaj na Jesenského bola vybudovaná, ak ma pamäť neklame, v roku 1979. Bolo to nevyhnutné na zvládnutie dopravy od zrušenia starej do vybudovania novej trate na hlavnú stanicu (linky 2,3,6,7,8 sa točili, linky 1,4,5,9 chodili obojsmerne cez Jesenského).