co sa tyka tej L96, tak si myslim, ze by mali byt na Avion napojene tie casti mesta, ktore na Avion napojene zatial nie su.
Kedze Petrzalka je uz obsluhovana Avion-busom, tak sa mi zda vhodne, aby teraz dostala prednost ina mestska cast. Takou L96 by sa dal na Avion pekne napojit Ruzinov. Takze urcite by 96 nemala ist po D1, ale prejst Ruzinovom a potom sa napojit napriklad na Galvaniho alebo este lepsie z Max.Hella priamo na Ivansku (ako tu uz tusim bolo spomenute)..
Kedze Petrzalka je uz obsluhovana Avion-busom, tak sa mi zda vhodne, aby teraz dostala prednost ina mestska cast. Takou L96 by sa dal na Avion pekne napojit Ruzinov. Takze urcite by 96 nemala ist po D1, ale prejst Ruzinovom a potom sa napojit napriklad na Galvaniho alebo este lepsie z Max.Hella priamo na Ivansku (ako tu uz tusim bolo spomenute)..
BMko-norge
Vodic v uniforme ma vacsi respekt a stava sa z neho pan vodic. Mam overene na vlastnej kozi zo Slovenska. A zaroven to robi lepsie meno firme aj.
A tak to je z uniformou vodica. To co tu bolo nedavno, tie zachar kosielky, to nie je vobec uniforma. Podniku zo zakona plynie, ze ma zabezpecit pracovny odev alebo uniformu zamestnancovi, ak nie tak mu musi dat dostatocne financne prostriedky.
Ja som sa teraz dostal do firmy, ktora robi MHD, primestsku ale i dialkovu dopravu. Ta mi zabezpecila podla uniformu a vybavu vodica o akej sa v BA len moze snivat, ale pani z vedenia DPB odporucam precitat.
Sucast uniformi zakladna vybava : 4 kosele /kratky a dlhy rukav/, vesta, 2x kravata, spona na kravatu, sveter, jarna bunda, zimna bunda, 2 krat nohavice, zimnu a letnu obuv, sal, zimna ciapka, siltovka, dazdnik, slnecne okuliare, opasok, hodinky / riadene cez satelit/, batoh alebo tasku, dokonca cezpolny dostavaju aj cestovne tasky na cestu domov. Kazdy rok si mozem dofasovat veci, ktore potrebujem formou bodoveho systemu. Kratasi nemame ako v Prahe, ale zato mame garantovane vsetky vozidla klimatizovane.
Inac cestujuca verejnost si v tejto krajine, kde aktualne posobim vsima, spravanie vodica, kvalitu jazdy, kvality sluzieb a informacii od vodica/ reprezentant firmy/ a dokonca ludia si tu vsimaju aj take detaily, ze vodic ma zle uviazanu kravatu a pod. V kazdom autobuse je pri tom policka z papiermi na pisanie pripomienok na vodica, sluzby a pod . Tu neexistuje nieco take ako v BA, ze ked sa cestujuci nieco opyta na informaciu ohladom dopravy odpoved : neviem, neotravujte, ja nie som informator, alebo lepsie vulgarizmi. Heslo zakaznik nas Pan, tu plati do puntiku. Lebo prave zakaznici, si vyberaju firmu, ktora im bude robit prave tu ich linku.