#11417> Náhradná doprava loďou bola v čase opravy tunelu pod Vyšehradom v úseku Výtoň - Podolská vodárna. V Prahe mali aj iné zaujímavosti - náhrada autobusovej dopravy vlakom (810) v čase uzávierky cesty v Komořanoch, alebo náhradnú dopravu v Tróji kyvadlovým spôsobom súpravou 2xT3 "PX" (prdelema xobě).
riko
súhlasím s tým čo si napísal, ale je potrebné ešte dodať nasledovné:
1. konečne je potrebné aby sa začalo v tomto meste gazdovať (rozumej hospodáriť) a nie ako doteraz -posledných 13 rokov bačovať (bačovať - od očovského baču
2. konečne presadiť iné prerozdelenie výnosov celoštátnych daní, ktoré dostavá BA. Pokial si toto neuvedomia politici, že hlavné mesto je len jedno, že robí servis celému Slovensku, že je úžasný nepomer medzi vyprodukovaným objemom v BA na obyvatela a tým koľko na obyvatela dostava BA z daní. Iste, že sa bude argumentovať že v BA má sídlo vela firiem, ktoré fyzicky vyrábajú niekde inde ako v BA a tým že sídlo je v BA tak tým pádom v BA aj odvádzajú dane (sídlo daňového úradu, v mieste registrácie firmy)
3. ak bude toto splnené (dostatok financií + hospodárenie s nimi) tak je potrebné aby sa našli ludia, ktorí sú schopní dať dokopy dopravnú koncepciu na niekoľko rokov dopredu (konečne spočítať, čo sa viac oplatí, metro, velkokapacitná električka alebo niečo iné - teraz ma nechytajte za slovíčka, jasné že metro by sa stavalo dlhšie, dúfam že teraz o tom nezačneme zas polemizovať ..., hlavne aby ten systém začal fungovať v čo najkratšom čase, koľko stojí výstavba, údržba atd....), a zabezpečiť kontinuitu v jej presadzovaní do budúcna. O údržbe tratí,.... a ostatných tech otázkach sa nebudem rozpisovať, pretože ich fungovanie považujem za niečo samozrejmé, inak sa nikam nedostaneme.