ak staviame trat na novo, tak jedine mimourovnove! myslim ze Bratislavsku preferenciu tu uz nikto nechce a je z nej kazdemu akurat tak dost zle ?
(pre tych co sa natahuju o male a velke, tak naschval som dal velke, lebo tak sa vola nasa preferencia. keby islo o ine pridavne meno na nieco ine, tak by bola s malym, napr. bratislavska cast Dunaja)
A keď už sme pri tom, tak na všetkých troch CSS medzi zastávkami Záhradnícka a Slovanet bude nainštalovaná preferencia električiek (už dnes je možné vidieť po PRAVEJ strane novej, a možno už aj pôvodnej, časti cesty návestidlá predzvestí) podľa požiadaviek DPB, tak som strašne zvedavý či a ako to bude fungovať.
Že? Moja reč. Ale čo chceš od primitívov, ktorí si myslia, že
dokážu "poručit větru a dešti", ako si to mysleli ich predkovia,
po ktorých to zdedili v génoch?
na estakadach by to _podla mna_ malo ist od stareho mosta po nam. hraniciarov a odtial by to mohol byt klasicky urovnovy variant, ale s tym, ze krizovatky budu riesene mimourovnovo.. co by bohate stacilo a bolo by to lacnejsie .. a ani by to nedelilo petrzalku ..
Dokumentáciu vytyčovacích a porealizačných meraní by mal mať k dispozícii investor, ak tam nejaké geodetické práce prebehli. No tá sa dá upraviť tak, aby všetko sedelo.
Zaujímavejšie by bolo zohnať projekt a overiť, či bola električková trať realizovaná podľa neho. Možno sú v projekte naozaj krivé koľajnice, kvôli stromom, alebo vzdialenosti od komunikácie, alebo sú koľajnice projektované rovno + oblúk a niekto to pri realizácii domrvil.
Myslím, že ak niekto získa projektovú dokumentáciu, vie to jednoducho porovnať s realitou na mieste, ak nebol aj ten projekt dodatočne prerobený na základe skutočnosti, lebo aj to sa stáva.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
bwd
Že? Moja reč. Ale čo chceš od primitívov, ktorí si myslia, že
dokážu "poručit větru a dešti", ako si to mysleli ich predkovia,
po ktorých to zdedili v génoch?