Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #114324:
Neviem, či sa niečo zmenilo, ale myslím, že žiadna dynmická preferencia sa tu neplánuje, má to ísť v pevnom cykle.
Mna by zaujimalo kedy bude chodievat 212 bo svojej starej trati.
Dakujem
Reply on: aquila #114317:
ak staviame trat na novo, tak jedine mimourovnove! myslim ze Bratislavsku preferenciu tu uz nikto nechce a je z nej kazdemu akurat tak dost zle ?
(pre tych co sa natahuju o male a velke, tak naschval som dal velke, lebo tak sa vola nasa preferencia. keby islo o ine pridavne meno na nieco ine, tak by bola s malym, napr. bratislavska cast Dunaja)
Reply on: Valec #114320:
A keď už sme pri tom, tak na všetkých troch CSS medzi zastávkami Záhradnícka a Slovanet bude nainštalovaná preferencia električiek (už dnes je možné vidieť po PRAVEJ ❗ strane novej, a možno už aj pôvodnej, časti cesty návestidlá predzvestí) podľa požiadaviek DPB, tak som strašne zvedavý či a ako to bude fungovať.
Reply on: tondo #114318:
"Vy sa tu bavite ozaj o dobrych P.......CH"

Že? Moja reč. Ale čo chceš od primitívov, ktorí si myslia, že
dokážu "poručit větru a dešti", ako si to mysleli ich predkovia,
po ktorých to zdedili v génoch?
Reply on: Valec #114320:
Nerdávno som tade prechádzal IGK, nemal som čas to skúmať, ale žiadne stromy som tam nevidel ? .
Reply on: aquila #114317:
Ale zase okolo Kauflandu by to muselo ísť v plytkom tunelY ? .
Reply on: Boris #114310:
Podľa pôvodného projektu CELEJ prestavby boli tie koľajnice rovno. Pokrivilo sa to buď pri ďalších úpravách alebo pri výstavbe.
Reply on: aquila #114317:
Kombinovany variant je urcite najlepsi 🙂
Vy sa tu bavite ozaj o dobrych P.......CH ?
Reply on: 810zssk #114302:
na estakadach by to _podla mna_ malo ist od stareho mosta po nam. hraniciarov a odtial by to mohol byt klasicky urovnovy variant, ale s tym, ze krizovatky budu riesene mimourovnovo.. co by bohate stacilo a bolo by to lacnejsie .. a ani by to nedelilo petrzalku ..

estakada napriec petrzalkou nema zmysel ..
Reply on: bwd #114315:
..alebo preto ze si Slov.. teda slovak.
Reply on: Ike #114312:
"tak preto mas inicialnky malym"

Pretože som skromný a nechcem sa otŕčať s veľkým.
Reply on: Ike #114312:
?
Reply on: JamaVOku #114307:
A co by si tym ziskal?
Reply on: bwd #114311:
tak preto mas inicialnky malym ? ?
Reply on: bwd #114299:
"nevies odpovedat na otazku?"

Ale viem, samozrejme. Tu je moja odpoveď: Pretože tento "národ" ešte nedospel na veľké 'S'. Stačí?
Reply on: geodeath #114270:
Dokumentáciu vytyčovacích a porealizačných meraní by mal mať k dispozícii investor, ak tam nejaké geodetické práce prebehli. No tá sa dá upraviť tak, aby všetko sedelo.
Zaujímavejšie by bolo zohnať projekt a overiť, či bola električková trať realizovaná podľa neho. Možno sú v projekte naozaj krivé koľajnice, kvôli stromom, alebo vzdialenosti od komunikácie, alebo sú koľajnice projektované rovno + oblúk a niekto to pri realizácii domrvil.
Myslím, že ak niekto získa projektovú dokumentáciu, vie to jednoducho porovnať s realitou na mieste, ak nebol aj ten projekt dodatočne prerobený na základe skutočnosti, lebo aj to sa stáva.
Reply on: Mikimaus #114308:
elektricka do Petrzalky sa postavit nesmie, pretoze by politici prisli o najspolahlivejsi predvolebny slub!
Reply on: 810zssk #114302:
Uz vidim, ze sa to do volieb nestihne ? Potom budu zase nove studie, co budu stat, dalsich x 100 tisic eur a nic sa nepostavi. ? ? ☠

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.