Reply on: hoppusmark01 #112624:
preco by mal vyhrat najlacnejsi? je pokojne mozne ze udrzba lacnejsieho stoji viac ako udrba drahsieho, dokonca o tolko viac ze vyhra napokon ted drahsi - osobne by som cene udrzby dal vyssiu vahu pri hodnoteni, a tiez je otazka ako sa rata ta "cena udrzby" - ale je celkom mozne ze z referencii (teda z toho kolko stoji udrzba tych autobusov v inych dopravnych podnikoch) - co by som povedal ze je velmi rozumne, plus by som do ceny udrzby dal aj naklady na nahradne vozidlo pocas poruch vozidla a je to idealne. Pokojne menej kvalitny - lacnejsiu autobus moze vyjst v tomto tendry ako porazeny, pre drahu udrzbu - potrebu casto opravovat, caste vypadky - zo skusenosti v inych dopravnych podnikoch... aj ked je pravda ze z hladiska DPB by mali robit referencie na nejakych 10 a viac rokov prevadzkovanych autobusoch, nie z rokov 2005-2007 ?
eraser