Bon-cu #11129: Ja sice nie som zahorak, ale obcas to pouzivam. V sucasnosti uz len zriedka, ale ked nechodievala 63ka, tak to bolo relativne rychle spojenie s Rackom/ASMN. Bohuzial malo to aj tak "vyhody", ze sa nedalo spolahnut na to, kedy to pride a ci sa vobec uraci zastavit a su tam hrozne velke intervaly. Navyse v spicke to stoji aspon 10 minut na kazdej zastavke. Ale ak mam povedat svoj nazor, je to na _nic_.
Turbo #11132: Len by ma zaujimalo, ci existuje nejaka studia, ktory rozchod je ekonomicky vyhodnejsi. Musim sa priznat, ze neverim elektrickam na zeleznici ako Si, ale ani 1000 mm nie je pre mna nabozenstvo.
Len som za to, co vyjde lepsie, cize asi hlavne lacnejsie.
Existuje aspon nejaky naznak studie ohladne tohoto? (To je otazka na vsetkych, nie len Turba.)
Turbo #11132: Len by ma zaujimalo, ci existuje nejaka studia, ktory rozchod je ekonomicky vyhodnejsi. Musim sa priznat, ze neverim elektrickam na zeleznici ako Si, ale ani 1000 mm nie je pre mna nabozenstvo.


frenky
klbata 22 ???
A naco by bola taka linka?Z Devinskej cez Old Dubravka k DK?????
Sax ludia v starej Dubravke sa stazuju na to, ze nemaju spojenie s mestom a nie s DK!A este k tomu ty by si bol ochotny nastupit na klbatu 22 dakde na Stepnej a zviest sa 1-2 zastavky, aby si na Drobneho mohol prestupit na daco do mesta??
Ja teda nie!To radsej pojdem pesi!