To úplne súhlasím, ale zároveň aj verím, že BTS to zvládne. Zvládli tohtoročné MS vo futbale. Pretože VIE kapacitne nestačila, tak pristávali aj v BTS. Museli síce odstaviť jednu dráhu a použiť ju ako stojánku pre lietadlá, ale letisko na týchto majstrovstvách skutočne len zarobilo.
Problém by ale mohol byť s dopravou z letiska. Jedina linka 61, ktorá tam premáva ma dosť biednu frekvenciu a ľudia sa tam tlačia. Pravidelne túto linku využívam, tak hovorím z vlastných skúseností. Kým pred 8 rokmi mala linka v hlavnej špičke frekvenciu každých 8 minút, ráno dokonca každých 6 minút, cez víkend každých 17 minút, tak dnes cez špičku je to len každých 15 minút, ráno každých 8-12 minút, cez víkend každých 20 minút. Veď to je úplná hanba! Kompetentní by si to mali čo najskôr uvedomiť, lebo už včera bolo neskoro. Za tých 8 rokov sa postavil Avion (Hypernova a Ikea) a počet prepravených cestujúcich z BTS stúpol z necelých 200 tisíc na vyše 2 milióny ročne, čo je niekoľkonásobný nárast. A výsledok - počet denných spojov linky 61 za tú dobu len a len klesal. Smutné. Letisko má byť bránou turistov do nášho mesta a krajiny, ale kompetentní v DPB to stále nepochopili.
Neviem o akom stane to hovoris, na mieste medzi pril. terminalom B a odletovym terminalom uz davno ziadny stan nestoji, ale stavia sa tam prepojovaci objekt medzi terminalmi, ktory ma byt uz v septembri hotovy.
Akú má výhodu hala pri letisku? ŽIADNU. Aké percento ľudí priletí na zápas MS tesne pred začiatkom - bez toho, aby prišlo do hotela najprv, alebo prezrelo centrum? Priletí viac fanúšikov cez Flughafen Wien alebo cez Stanové BTS?
obavam sa ze dnes, v dobe internetu, nieco ako "termin noveho CP" straca na aktualnosti... istotne ked som jazdil vlakom podla knizocky s CP vsetkych vlakov v celom ceskoslovensku, bolo by hybat odchodmi pocas platnosti tohtorocnej knizocky nanajvys nevhodne ? ale dnes, sa obavam ze 99% cestujucich mimo dochodkoveho veku jazdi podla CP ktore si vyhlada na internete, a tak je uz menit CP len raz za rok pri vydavani novej knizocky nieco nepotrebne..
vôbec nejde o to. Ide o to, že akákoľvek iná, menej ignorantská firma ako Zločinecká Spoločnosť by kvôli ukončeniu stavebných prác nehýbala s odchodmi vlakov inokedy ako v termíne nového CP. Len títo momoti sa musia "pochváliť" zrýchlením. Tých 9-18 minút je inak len výsledok ukončenia výluk, nová traťová rýchlosť ešte nie je schválená.
Rýchliková laminátka odpovedá, že možné je všetko, len nevidí dôvod takýto súbor p94ovín platiť z peňazí nás všetkých. Žiadny profil električkovej koľaje neexsituje, rozdiel je v profiloch kolies, rozkolí, šírke obruče, úklone...
Pozri sa na to takto. 78cka musela mat v sucansej predlzeny interval (lebo zapchy). Aby Dolne Hony neprisli o spoje, zaviedli sa nove spoje 78 iduce len po Astronomicku. Tie su oznacene ako 178.
negatívne ovplyvnená od centra? myslím, že 67 a 87 nemajú s centrom nič, a ak ide o 78, tak ráno (smer centrum) bude 178 v zápche rovnako ako 78. Poobede (smer Dolné Hony) je možnosť okrem 78 využiť 87 a ten zvyšok trasy obsluhujú trolejbusy (a myslím že väčšina tam bývajúcich využíva práve tie). Tak je to také nutné?
PVo
Problém by ale mohol byť s dopravou z letiska. Jedina linka 61, ktorá tam premáva ma dosť biednu frekvenciu a ľudia sa tam tlačia. Pravidelne túto linku využívam, tak hovorím z vlastných skúseností. Kým pred 8 rokmi mala linka v hlavnej špičke frekvenciu každých 8 minút, ráno dokonca každých 6 minút, cez víkend každých 17 minút, tak dnes cez špičku je to len každých 15 minút, ráno každých 8-12 minút, cez víkend každých 20 minút. Veď to je úplná hanba! Kompetentní by si to mali čo najskôr uvedomiť, lebo už včera bolo neskoro. Za tých 8 rokov sa postavil Avion (Hypernova a Ikea) a počet prepravených cestujúcich z BTS stúpol z necelých 200 tisíc na vyše 2 milióny ročne, čo je niekoľkonásobný nárast. A výsledok - počet denných spojov linky 61 za tú dobu len a len klesal. Smutné. Letisko má byť bránou turistov do nášho mesta a krajiny, ale kompetentní v DPB to stále nepochopili.