Reply on: derik #110745:
1. Nosny system moze byt aj autobus. Nie je to v meste ako BA velmi kvalitny nosny system, ale moze nim byt.
2. Elektricka by mala viest z Petrzalky priamo bez prestupu na vsetky radialy.
3. Jednym zo znakou nosneho systemu je ze nevedie vsade a vacsinou treba prestupovat na doplnkovy system.
derik
Myslim ze tu elektricku do Petrzalky tazko mozno nazvat Nosnou, ked cestujuci pride na Safarikovo namestie a odtial ma uz len obmedzene moznosti dostat sa efektivne do dalsich casti Bratislavy:
Dubravka/Karlovka: pomala linka 12, interval 15min/20min
Prazska/Kramare/Patronka: neexistuje priamy prestup
Raca: linka 11, interval 15min/20min
Ruzinov: linka 14, interval 15min/20min, alebo linka 50
Vajnorska/Jurajov dvor: neexistuje priamy prestup
Trnavska/Roznavska: neexistuje priamy prestup
Dolne Hony: neexistuje priamy prestup
Tam kde neexistuje priamy prestup zo Safarikovho existuje z ineho miesta priamy prestup, kde ale buduca akoze nosna elektricka nepremava, premava tam ina linka z Petrzalky.
Ciastocnym riesenim niektorych priamych prestupov v uzle Safarikovho namestia, by bolo posunutie zastavky Mala scena k Safarikovmu namestiu.