Ked uz sme pri tych elektrickovych nocakoch, nedavno som zhotovil toto:
NAVRH NOCNEJ ELEKTRICKOVEJ DOPRAVY
Moj navrh ako by tie elektrickove nocaky mohli vyzerat:
N2: V rovnakej trase ako linka 2
N3: V rovnakej trase ako linka 3
N12: Hlavna stanica - Obchodna - tunel - nabrezie - Karlova Ves - Dubravka a spat
N13: Hlavna stanica - Obchodna - Namestie SNP (- Nam. L. Stura - Safarikovo namestie) - Spitalska - Vazovova - Obchodna - Hlavna stanica (s existenciou protichodneho okruhu).
NADVAZNE ZMENY AUTOBUSOVEJ DOPRAVY
N21: Len v useku Pri krizi (GARANTOVANY prestup na N12) - DNV, z usetrenych vzkm sa moze zaplatit zmena linky na standardnu obojsmernu linku namiesto okruznej
N34: Zrusenie (nahrada: N12)
N53: Detvianska (GARANTOVANY prestup na N3) - Rendez - Sportove letisko - Vajnory
N56: Zrusenie (nahrada: N53)
CP ELEKTRICKOVEJ DOPRAVY
Linky N2, N3 a N12 v sulade so sucasnym systemom.
Linka N13 - vzhladom na kratsiu dobu okruhu (cca 24 minut) a specificku ulohu by v noci pred sobotou a nedelou jazdila od 23.30 do 3.30 kazdych 30 minut v kazdom smere. V ostatne dni by mohla chodit 23.30 az 00.30 v smere Obchodna - Vazovova a neskorsie spoje v smere Vazovova - Obchodna.
Cakam konstruktivne pripomienky
NAVRH NOCNEJ ELEKTRICKOVEJ DOPRAVY
Moj navrh ako by tie elektrickove nocaky mohli vyzerat:
N2: V rovnakej trase ako linka 2
N3: V rovnakej trase ako linka 3
N12: Hlavna stanica - Obchodna - tunel - nabrezie - Karlova Ves - Dubravka a spat
N13: Hlavna stanica - Obchodna - Namestie SNP (- Nam. L. Stura - Safarikovo namestie) - Spitalska - Vazovova - Obchodna - Hlavna stanica (s existenciou protichodneho okruhu).
NADVAZNE ZMENY AUTOBUSOVEJ DOPRAVY
N21: Len v useku Pri krizi (GARANTOVANY prestup na N12) - DNV, z usetrenych vzkm sa moze zaplatit zmena linky na standardnu obojsmernu linku namiesto okruznej
N34: Zrusenie (nahrada: N12)
N53: Detvianska (GARANTOVANY prestup na N3) - Rendez - Sportove letisko - Vajnory
N56: Zrusenie (nahrada: N53)
CP ELEKTRICKOVEJ DOPRAVY
Linky N2, N3 a N12 v sulade so sucasnym systemom.
Linka N13 - vzhladom na kratsiu dobu okruhu (cca 24 minut) a specificku ulohu by v noci pred sobotou a nedelou jazdila od 23.30 do 3.30 kazdych 30 minut v kazdom smere. V ostatne dni by mohla chodit 23.30 az 00.30 v smere Obchodna - Vazovova a neskorsie spoje v smere Vazovova - Obchodna.
Cakam konstruktivne pripomienky

Max
A to ze su vyuzite viac v useku centrum (Racko) - zst. Vinohrady, tak to je hadam logicke. Nakolko tam ludia v smere do mesta stale pribudaju a v smere z mesta ich zase stale postupne ubuda.
Na margo intervalov - presne ako tu uz bolo povedane, elektricky chodia cez vikendy takmer prazdne prave vdaka tym dlhym intervalom, jednoducho su pre typickeho cestujuceho/obyvatela BA nezaujimave. Kym v spicke pr. dna mam teoreticky zarucene, ze nebudem cakat dlhsie ako nejake 4-5 minuty, cez vikend je to horsie, a vecer podobne; uplne najhorsie cez vikend vecer...
a dovolim si tvrdit, ze aj tak je este v pohode cakat cez vikend na elektricku, kde je preklad 3 liniek, ale cakat niekde v ...haji na autobus, kde jazdi jedna linka s intervalom 20 a viac minut, s tym, ze vobec nie je iste, ci spoj nepojde nahodou skorej/neskorej, alebo ci vobec pojde a nevynecha. Zvlast v tomto meste to nikto negarantuje.
Cize ak uz niekto vlastni a "zivi" auto, tak ho logicky pouziva hlavne cez vikendy, aj na cesty v ramci mesta, a je potom uz len otazkou casu, kedy sa na MHD (ktoru z uzuvedenych dovodov cez vikend nema zaujem pouzivat), tak nebude mat zaujem si ani kupovat elektricenku, lebo sa mu to neoplati, a kupovat si drahe listky na MHD za sluzby neadekvatne cene listka, tak sa na MHD celkom logicky vykasle uplne a bude jazdit autom kazdy den.