áno presne takto som to myslel. Problémy so zrakom mám, to máš pravdu ale nosím okuliare . Bolo to smerom z Dúbravky, avšak chceš mi povedať že z tých 6 liniek čo tade chodia v RŠ sú všetky plné?
Re #110388 richardhudec: V rannej špičke v smere do mesta je tam poriadny nátresk, to je pravda. ALe mňa zarazilo to, že pokým v Ružinove sú tie eliny plné celý deň, na ostatných radiálach mi pripadajú dosť prázdne.
1) Prečo by na e-linkách pri súčasnom úchylnom spôspobe kalkulácie nákladovosti nemohli v čase znížených porepravných nárokov jazdiť autobusy?
2) Linkové vedenie je zvrátené, o tom hádam nikto nepochybuje ale v každom prípade výprava sólo vozidiel v čase znížených prepravných nárokov ho NIJAKO neohrozuje.
3) Ja som minulú stredu ani tento pondelok žiadne autobusy na stredovom páse v Ružinove nevidel, jazdí to po ceste. Samozrejme, že moja predstava je autobus na električkovom páse.
ak by si pocas dna dal na dubravske linky namiesto 12 15-minutovy interval, tak by ti tym uz naozaj nikto nechodil, narusilo by to system a zaroven by sa ti potom ludia uz mohli vykaslat chodit vecer elektrickou do karlovky, kedze by si radsej zvykli na auta...
neviem kedy kde a ako cestujes pepke, ale naozaj to zalezi na spicke...na racku sa v rannej spicke nevies natlacit do elektricky v smere do mesta...pocas poobedia mas elektricky tiez castokrat zaplnene natolko, ze to obmedzuje pohodlne cestovanie..hovorim tentokrat o smere do race...dubravka rovnako rano a poobede...co sa tyka ruzinova, tam mam pocit, ze su tie elektricky naplnene stale priblizne rovnako...nesiel som tam vsak uz davno v rannej spicke v smere do mesta, ale tam sa da predpokladat, ze je tiez poriadny natresk...v ruzinove je problem naplnenych elektriciek vsak v tom , ze tam na 2 z 3 lniek premavaju klby, nie duplaky...
Najplnšie električky v BA paradoxne jazdia po 22.00, do Karlovky napr. prečo sa nepresunie časť vý konov zo dňa, kedy to chodí fakt prázdne na tieto časy...
Hm autobusy na e-linky, že to vravíš zrovna Ty.. hm ale ako by to v praxi malo fungovať? Tam kde je elina v stredovom páse je autobus namiesto el. dosť zmätočný, či by šilo o pravidelnú alebo nepravidelnú dopravu. Jedine, že by sa chodilo po uzavretom zvršku, ako na Ružinovskej.
Menej liniek a sóla to je bezpochyby ok, lenže skús to spomenúť ľuďom, ktorí pracne položili od istého dátumu koncepciu LV a intervalov električiek na výprave IBA kačíc a duplákov.
solo autobusy je celkom dobry napad...aj tak vacsinou nebyvaju klbaky naplnene cez vikend a ked pocitat s tym, ze by sa interval pri nasadeni kratkych vozidiel skratil, tak by sa uz vobec tie sola nenaplnili...
Mozno to bude tym ze rano vacsina ludi chodi Z Dubravky a nie DO Dubravky. Detto Raca, mal som tu cest ist z Detvianskej smer mesto v rannej spicke a urcite to nebolo "poloprazdne"..
cas, za ktory sa dostenes s elektrickou z dubravky do mesta by sa dal vyrazne znizit na cas porovnatelny s casom, za ktory sa prepravis medzi tymi istymi dvomi bodmi autobusom, ak by fungovala preferencia elektriciek...
sólo vozidiel? autobusy namiesto električiek?to je čo za nápad? btw ešte k tej Dúbravke, z mnohých miest je oveľa rýchlejšie ísť 34/83 namiesto električiek, keďže voziť sa cez mesto a celú Karlovu Ves nie je bohviečo.
ver mi, že plnou električkou chodievam dosť často. Ale vysvetli mi rozdiel v naplnenosti 8,9,14 a račianskych príp. tých do Dúbravky napr. v sedle a cez víkend. Pamätám sa ešte ako som šiel cez školský rok v rannej špičke do Dúbravky a oproti šli SAMÉ PRÁZDNE električky. Podotýkam, že bol školský rok. A na margo Rače, tie električky sú väčšinou plné akurát po ŽST Vinohrady a ďalej poloprázdne, o tých posledných 3 zastávkach ani nehovorím. A to tam ešte chodia súpravy!
Myslim ze redukcia liniek je to najlepsie riesenie. Ked uz nie plosne, tak nech sa aspon cez vikend niektore linky zrusia nahradou za lepsi interval na inych linkach. No a samozrejme by bodlo keby 13-ka jazdila v intervale aspon 15, pricom klby by mohli ist napr. na 1ku
Električky sú prázdne preto, že je dlhý interval a NIE naopak.
Inak tvoje čísla sú značne podhodnotené.
Plnú električku si vlastne v Bratislave nikdy nevidel, čo?
Prijateľnému intervalu by pomohlo najmä radikálne zníženie počtu liniek, ako sme už pred vojnou hovorili s našim okresným tr3mp-om. Zníženiu nákladov by mierne pomohla aj premávka sólo vozidiel, prípadne, nekameňujte ma, nasadenie autobusov na električkové linky.
Presne tak. Ja zas v lete cez vikendy vyrazne preferujem pesobus a ked to nie je mozne skusam vybavit auto.. az potom nejaka MHD.. cez tyzden naopak preferujem MHD aj na kratsie vzdialenosti a aj pred moznostou vyuzit IAD.. a myslim ze nie som jediny.
Myslím, že 20 minút je hranica. Dlhší interval okrem okrajového režimu by mal byť tak do Spalovne, Lieskovca, Lesoparku, na Ahoj a pod. a na politické linky.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023