Podiel individuálnej automobilovej dopravy stúpol od r. 1995 z 50 na 67%:
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=4964
"Najväčší pokles prepravených osôb zaznamenala verejná osobná železničná doprava, a to o 47 % a verejná osobná autobusová doprava takmer o 43 %.
Zatiaľ čo v roku 1995 mala verejná doprava 50-% podiel na celkom prepravených osobách, v roku 2006 to bolo 33 %.
......
V rámci akčného plánu navrhuje ministerstvo zamerať sa na modernizáciu infraštruktúry verejnej dopravy, podporu jej prevádzkovania a obnovu vozidlových parkov."
Konečne niečo rozumné!!
to by mohla byť šanca aj pre BA..
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=4964
"Najväčší pokles prepravených osôb zaznamenala verejná osobná železničná doprava, a to o 47 % a verejná osobná autobusová doprava takmer o 43 %.
Zatiaľ čo v roku 1995 mala verejná doprava 50-% podiel na celkom prepravených osobách, v roku 2006 to bolo 33 %.
......
V rámci akčného plánu navrhuje ministerstvo zamerať sa na modernizáciu infraštruktúry verejnej dopravy, podporu jej prevádzkovania a obnovu vozidlových parkov."
Konečne niečo rozumné!!
to by mohla byť šanca aj pre BA..
eripmav
chyba tohto mesta je v planovani! investor nemoze a nechce stracat cas ked sa rozhodne investovat, plan ma byt uz davno hotovy - a investori sa aj podla neho maju rozhodnut... nie ze mesto sa preberie ked niekto zacne stavat a spomenie si (alebo ani to nie) ze tam by bola dobra nejaka elektricka ? vsak este ani elektricka do petrzalky nema svoj plan... uz davno mali byt plany pre rozvoj MHD vo forme elektriciek (ak to ma byt nosny system) od Devinskej Novej Vsi az po Vajnory a Dolne Hony, nehovoriac o samozrejmosti planu pre idealny stav v centre - napriklad obsluha ASMN, Dostojevskeho, Dunajskej... nechapem co robia na magistrate, pocitaju peniaze z provizii a rozmyslaju co dalsie predat a kolko na tom zarobia... aspon keby to robili popri niecom uzitocnom - aspon plane nosneho systemu, ked uz nosny system nebuduju...