frenky:
Devin patril Nemecku len pocas druhej svetovej vojny - aby malo Nemecko kontrolu nad sutokom Moravy a Dunaja. Hranicne kamene sa este zachovali minimalne nad Dubravkou, staci vyjst hore na kopec od zastavky Damborskeho (kopec sa tusim vola Hruby breh?) a potom zamierit po hrebeni smerom na Devinsku Kobylu - vlastne je to hranica devinskeho chotara. Inak zaujimava je aj hranica Devina, ta vedie ponad Dubravku a tesne ponad Dlhe Diely, vedeli ste, ze napr. ten vodny zdroj (ci co to je), co je kusok nad konecnou Kuklovska, je uz na uzemi Devina?
Devin patril Nemecku len pocas druhej svetovej vojny - aby malo Nemecko kontrolu nad sutokom Moravy a Dunaja. Hranicne kamene sa este zachovali minimalne nad Dubravkou, staci vyjst hore na kopec od zastavky Damborskeho (kopec sa tusim vola Hruby breh?) a potom zamierit po hrebeni smerom na Devinsku Kobylu - vlastne je to hranica devinskeho chotara. Inak zaujimava je aj hranica Devina, ta vedie ponad Dubravku a tesne ponad Dlhe Diely, vedeli ste, ze napr. ten vodny zdroj (ci co to je), co je kusok nad konecnou Kuklovska, je uz na uzemi Devina?
O vcasnej informovanosti verejnosti nehovoriac.
Ale ja som nebol v T3 (jazdim za FC Krasnany), ale zhodou okolnosti ako cestujuci iduci na stavarinu. ;))) Tak som tam len cumel kolku inteligenciu maju tratovy robotnici.
A trabusti + vrbusti cosi demolovali (rozumej opravovali) v Juraku na kolajniciach. Bola tam nejaka trabustia Vrakosa (SPZ BAB10-21) ktora mala vzadu linkovu tabulku 113 a vrbustvoz 36.
frenky
na podujatia v Blave je dobry,ale co sa tyka informacii o doprave...
Napr.: dakedy v majovom cisle bol clanok o cestovnom v Blave.
1.veta: od 1.1.2000 presiel DPB a.s. na prestupnu tarifu...
Dost skoro to uverejnili ze??????