Reply on: lampash #108105:
Viem čo si chcel povedať. Ale v čom je problém, že jeden koniec oblúku je na pilieri v rieke? Dva dôvody za zvolené riešenie:- Dunaj robí za Starým mostom mierny oblúk doprava, pri pohľade z Nového mosta je oblúk Mosta Apollo krásne v predĺžení rieky, ak by bol od brehu k brehu, bol by z tohto pohľadu "za rohom"
- oblúk od brehu k brehu by si žiadal upravenú technológiu výstavby, keďže mostovka by sa nedala naplaviť až tesne k brehu (na pravej strane je plytšia voda). Územný plán zóny pre pravý breh naviac uvažuje s rozšírením Dunaja o jedno mostné pole. Ak sa toto realizuje, bol by si tam, kde na začiatku, keďže jeden oblúk by končil na pilieri vo vode

Nezabudni na dôvod(y), prečo je súčasné umiestnenie oblúku zlé.
Zora Pauliniová
Ďakujem. Mám stavbu toho chodníka nafotenú.. nie som tak úplne proti, lebo som si povedala, že ak tu nie sú veľké, koncpečné riešenia cyklistických chodníkov, nech sa stavia aspoň po kúskoch. Toto mi napísal Ivan Bútora do diskusie pod článkom: " V ÚP je zahrnutá cyklotrasa aj po Páričkovej, čo by nadväzovalo na zrealizovanú trasu po Trenčianskej. Asi sa nedá postaviť celú sieť naraz, ale niekde treba začať. Prirodzené pokračovanie tohto ťahu by bola Dunajská ul., tým pádom by táto trasa ako celok už vytvorila celkom atraktívne prepojenie Ružinova so Starým mestom. Od Bajkalskej sa myslím má vybudovať spojnica s ružinovskou cyklotrasou. "
Keď idem po meste na bicykli, každý rovný kúsok je pre mňa lahôdkou - napríklad veľmi využívam Obchodnú popri trati električky.