Reply on: 810zssk #107074:
Tvoj prispevok: "A inak, z akeho dovodu 210 nerobi dojazdy? (ani nerobila)". Pisal som, ze 210 robila dojazdy. Pokial nie su dojazdy v grafikone a tym padom ani v palubaku a vodici sa musia pred vykonanim dojazdu odhlasovat zo sluzby, menit linku a ciel, tak si tu mozme tipovat, kolko % vodicov zvladne tieto ukony, a kolko % sa na to vykasle. Ak pri oficialnych a zverejnenych dojazdoch nahadzovali sluzobnu jazdu a sli naprazdno do vozovni, co by robili pri tom, co ty navrhujes?Ked uz sme pri tych dojazdoch, kolko x si vyuzil napr. taky dojazd 210, ktory ta trapi, a ked do soboty jazdil, tak si o nom ani nevedel?

hoppusmark01
Z clanku vyberam:
"Sklamanie z kolapsovych situacii: Vysledkom takychto "zlepsovani" alebo ciastkovych uprav, akym je napriklad rozsirovanie krizovatiek ci zvysovanie priespustnosti ulic a pod., prinasa iba dalsie zvysovanie pristupu aut do nerozvinutej centralnej casti mesta, ako aj do historickeho jadra. A to so vsetkymi najhorsimi dosledkami pre znesitelny zivot..."......
"Smrtelne zajatie autami: Ked sa pozeram na globalny problem jednotlivych druhov dopravy a hladam najvacsie bremeno mesta, myslim si, ze v prvom rade by ho bolo treba oslobodit od smrtelneho zajatia automobilizmom..."
Je to perfektny clanok, som zvedavy, kedy toto pochopia aj nasi "experti" z dopravneho oddelenia, a prestanu s dogmou, ze "bratislava nema dobudovanu zakladnu cestnu siet".. to je uplne zvratena myslienka..