Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #105905:
haha, aka ironia to evidencne cislo eliny, ked na to kliknete ? ?..

tema naterov tu uz bola... moj nazor je rozlisit trakcie, ale inak sa striknte drzat nateru s vynimkou reklamnych vozov
Reply on: hoppusmark01 #105883:
Ak by sa nemali odlišovať, tak sa pýtam, prečo potom práve ten šedo-červený? Klasický krémovo-červený sa tým vozidlám hodí asi najlepšie. Naviac stále lepšie ako moderný vzhľad #7304.

Re #105886 Majo: To nie je historizujúci náter, to je jednoducho náter otrasný.

Re #105894 hoppusmark01: Zopár (podľa potreby) vozov môže zostať celočervených (bez polepu LBC), alebo ešte lepšie celobielych s tým, že keď náhodu nebude treba využiť plochu na reklamu, môže sa nalepiť LBC v inverzných farbách oproti normálnej.
Reply on: Martin Fundárek #105902:
95 bola alternativa voci 50B.. ale ta 50B bude lepsia.. v zasade sa 50-ka nezmeni, akurat pribudne prestup a Dostojevskeho rad nebude brzdit zvysok linky.

Martin Fundárek

Reply on: Martin Fundárek #105902:
... zápcha... Zápach tam bude z výfukov...

Martin Fundárek

Reply on: 810zssk #105896:
Podľa môjho názoru je Aupark obslúžený linkami 83, 84, 93 a 94 viac než dobre. A to nespomínam 91 a 191, ktoré sú určené na niečo iné než obsluhu boľavého parku, a jednosmernú obsluhu linkami 80 a 88. Naozaj nie je potrebné tam ťahať súbežne s tými štyrmi ťažiskovými linkami ešte ďalšiu.
95 na ASMN - to si robíš srandu, nie? Keď by v každom smere bola zápacha 10 minút, potrebuješ navyše 7 vozov!!!
70 cez Einsteinovu - v zásade by to šlo, ak by sa išlo priamo z Prievozskej cez Košickú na most Napolo a ak sa dá z neho odbočiť na Einsteinovu a naopak. Nárast jazdnej doby by nemal byť viac než 2 minúty.
Reply on: Ike #105900:
oprava: writery (oni su zvery)
Reply on: richardhudec #105890:
netvrdim ze je to spravne, ale ked si zaplatili a tej elektricke neublizili tak co je na tom zle? navyse ked tym nikoho priamo nepoburovali... a neviem odkedy su drazdive fotky zeny porno...

neuprednostnujem takuto formu zabavy, no myslim ze tej elektricke to menej ublizilo, ako keby ju zrichtovali nejaky writeri
Reply on: 810zssk #105896:

OPRAVA:
Posledny riadok: 50-ka by sa proste usekla na dve casti nech sa to navzajom ***NE***brzdi..

Inak, to (bez zmeny) sa samozrejme vzdy tyka posledneho useku.
Reply on: 810zssk #105893:
radšej ako hľadať úsporné riešenia, by sa malo mesto snažiť dohodnúť so štátom na financovaní kúpy nových 100% NP električiek..

to aj ja keď si niečo chcem kúpiť, tak nehľadám riešenie tak, že sa snažím kúpiť si nejakú lacnejšiu napodobeninu, ale radšej sa snažím si na to zarobiť..
Reply on: hoppusmark01 #105895:
Vsak ak na to pojde reklama tak to nevadi (bude na tom reklama 😃 )
Reply on: Martin Fundárek #105891:
Obsluhu Auparku..

Trochu som nad tym rozmyslal a toto ma napadlo ako finalne riesenie:
50A: OD Slimak - Dullovo nam. (bez zmeny) - Kosicka - Pristavna - Landererova - Wustenrot - ASMN - Svatoplukova - OD Slimak (bez zmeny)

50B: Aupark - ASMN (bez zmeny) - Kosicka - Pristavna - Landererova - Mala scena - Aupark (bez zmeny)

70: po Einsteinovej; pridanie zastavky Aupark

ALTERNATIVNE: 50B zrusit a dat 95 na ASMN.

50-ka by sa proste usekla na dve casti nech sa to navzajom brzdi.. to divne tocenie 50B je kvoli prestupu na hrane z 50A na 50B. Pri 50A je to logicke, lebo inak by sa neotocila.
Reply on: 810zssk #105892:
alebo teraz sa nejaká K2S lakuje na červeno-modro-strieborno, lebo Recar si to vybojoval, aby mali kam dávať reklamu..
Keby bol stanovený jednotný náter, tak sa jednoducho vždy pri takejto príležitosti dá na vozidlo ten náter, a nič iné...
Reply on: 810zssk #105892:
neujednocuje.. Čo napríklad také neustále obmnovovanie krémovo - červených náterov na T3 ?

Okrem toho nemôžu byť všetky vozidlá LBC - ako tu už minule bolo písané, kvôli reklamám..
Reply on: hoppusmark01 #105888:
Ako suhlasim, ale pre mesta ako BA je to vhodne riesenie. Riesi to co je hlavna vyhoda nizkopodlaznosti a zaroven nestoji az tak vela.
Reply on: hoppusmark01 #105880:
Tak nater sa uz ujednocuje (vsetko nove ide do LBC, aj kratke Tambusy prve su LBC).

Martin Fundárek

Reply on: 810zssk #105866:
Nie sú na to vozy. Už moje riešenie by bolo na hrane - na 78 ušetrené ráno 2 vozy, na 50 jeden, na 70 nič. A na X50 by vzhľadom na zápchy tie 3 vozy asi nestíhali ani 15-minútový interval.
Čo by si chcel dosiahnuť tým predĺžením 50-ky?

Martin Fundárek

Reply on: kecho #105867:
Veru tak, na 88 asi ťažko niečo vymyslieť. To, čo píšeš, je zrejme najlepšia možnosť.
Reply on: hoppusmark01 #105887:
okrem toho ja som zásadne proti Wanám a podobným pseudo-nízkopodlažným električkám..
Reply on: Majo #105886:
tak ten náter je už úplné zlý.. také 50.roky.. celé zle.. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.