kLF: to už bolo ale moc silné kafe!!!
.
Ked si predstavim, ze keby nebyt roznych vylepseni vo vyzore vozidiel ich vodicmi, vyzerali by tieto jednotne ... teda snad inde ale urcite nie v Bratislave. Ved to nikto nespocita, kolko je vselijakych roznych naterov vozidiel. Pomaly kazdy typ busu je rozne natrety (strakate Tambusy, pasikove Ikarusy, nehovoriac o generalkovanych Karosach). Pri tom chaose sem tam farba zrkadla alebo diskov uz nemoze posobit rusivo. A ked si predstavim, ze by vsetky vozidla vyzerali zvnutra rovnako ... drobny odlisny detail je podla mna fajn.
. Viem to aj z vlastnej skusenosti-aj ja som si svoj nakladiak prizdobila a starala sa on
a pritom sa zachovalo dekorum, pretoze patril sice mne, ale v prvom rade mojej firme-a tak je to aj s nasimi vozmi v DP-vlk je syty, aj koza cela
Zatial som robila AZ jednu (Karosa B741 z nasho webu), natrapila som sa nou ako kon a aj tak je chudatko cela kriva (takmer ako dost skutocnych)
Normálnerozchodná trať z TL ide do Studeného Potoka.
riko
akurát som si spomenul na moje mladé roky a vystrihovacky z ABC prípadne solo kusy z Albatrosu.
To máš ešte staré zásoby alebo poriadne vystrihovacky sú stále ako príloha ABC? Nevieš vydáva Albatros ešte vystrihovačky?
To boli časy... ked som robil od arch. Richarda Vyškovského vysokozdvižnú plošinu MP27, hrady z Albatrosu, dokonca som mal celý skanzen na doske A0. Ale teraz ako pracujúci človek v "trhavom" hospodárstve nemám na takéto veci čas