Reply on: hoppusmark01 #104626:
30.000 čistého hahahahaha ? Za taký plat by tam mnohí kľudne aj nocovali ak by bolo treba.
Re #104634 - // -: Hej iba súvislý koordinovaný ťah ako bus pruh má reálny zmysel. Dajme tomu v extrémnom prípade aj L93:
Na Panónskej je od Kolmej po Dvory potom kúsok na N.Moste, keby sa toto spojilo a ešte aj po celej Staromestskej po zast. Zochova a hore na Hodžovo a Štefánikovu tiež súvislý bus-pruh - vtedy má zmysel sa o tom baviť a nabádať ľudí presadnúť do áut. Ale to by museli byť všetky aj 93 aj 94 kĺbové vždy a asi zahustiť aj sedlový interval na 10 min a pobede na 4 min, ako bolo pôvodne.
Avšak stále ostáva jeden kolízny bod a to Hodžovo Nám., lebo darmo bude buspruh pred svetlami a aj za nimi do zastávky keď bude križovatka tak upchatá že aj autobus cez ňu pôjde 5 min. (čo sa stáva občas už aj dnes)...
hoppusmark01
Prečo by všetci, ktorí chcú cestovať MHD, museli predávať auto??? Napr. v Rakúsku má väčšina ľudí auto, a pritom do práce jazdia MHD..
A to z nasledopvného dôvodu: MHD je vynikajúca na ceste do pr§áce, lebo nemusíš hľadať parkovanie, a nestojíš v zápchach )pokiaľ existuje preferencia a BUS-pruhy)..
Auto je zasa dobré na veľké nákupy)nemusíš vláčiť tašky v MHD, a na dovolenky..
Toto je úplný základ, a mal by to vedieť každý, kto pracuje v doprave..