tr3mp: presne tak tunel Patrónka-Jarošova a je po probléme s vnútromestským tranzitom. Samozrejme, že križovatka Jarošova-Račianska by musela byť mimoúrovňová, taktiež Jarošova-Vajnorská a Bajkalská-Trnavská ako sa plánuje. Ak budú niekedy peniaze.
Primátor môže podpisovať nájomné zmluvy bez súhlasu zastupitelstva ak doba nájmu nepresiahne 10 rokov. Takže ak budú mať v rukách takéto kompetencie takíto a im podobní bačovia, tak sa tu nič nepohne ďalej. Bohužial. 
) a nikto im nepovedal ze je to dobry napad. A ako to dopadlo? Vysiel v novinach clanok "Navrhy na metro nepresvedcili" (najdes na neho odkaz na imhd v sekcii clanky na webe) a aj tak si to idu stavat. Ale my dobre vieme, ze oni to stavat nebudu, to je iba ohur... 

Ale kazdopadne vam prajem uspech.
...ale to chces odomna moc aby som mal uplne realnu predstavu co potom...bolo by vela moznosti
)
Ano, nevahal by som skraslovat takymito stavbami Petrzalku alebo stavat administrativne centra a la Polus (MT 1,2, prip.3) alebo Total business centrum kde sidli Pomarancovy fekal. V centre NIE!
tr3mp
1. tunel - na Severnej tangente (2.dopravny okruh)2.tunel - Krasnany (za vozovnou) - Lamac (ako je dialnicna krizovatka) (vonkajsi polokruh)3. tunel - Raca (az za Racou smerom na Jur) - Stupava (este pred mestom) (nulty okruh - dialnica)
Inak podla mna by sice ST zlepsila obsluhu prilahleho uzemia autami, ale to by sa zlepsila aj obsluha napr. Stareho mesta, keby sme ho totalne cele zburali a nahradili jednym velkym betonovym parkoviskom
Ja som skor za alternativu tunel Patronka - Jarosova.