HM: to je iba jeden tunel (od Polianok alebo už od krematória) do Rače a dalej estakádou ponad trať až na Galvaniho, to aby si nemusel ťahať tranzit zo západu cez celú Petržalku cez už teraz kapacitne kolabujúci Prístavný most
Okrem toho by bol potrebný aj tunel od Patrónky po zvárak ktorý by riešil vnútromestský tranzit, lebo severná tangenta (ST) v navrhovanej trase nerieši nič.
Moje výhrady voči ST sú aj v príspevkoch #9976 #9985 #9988 #9991
Okrem toho by bol potrebný aj tunel od Patrónky po zvárak ktorý by riešil vnútromestský tranzit, lebo severná tangenta (ST) v navrhovanej trase nerieši nič.
Moje výhrady voči ST sú aj v príspevkoch #9976 #9985 #9988 #9991
tr3mp
1. tunel - na Severnej tangente (2.dopravny okruh)2.tunel - Krasnany (za vozovnou) - Lamac (ako je dialnicna krizovatka) (vonkajsi polokruh)3. tunel - Raca (az za Racou smerom na Jur) - Stupava (este pred mestom) (nulty okruh - dialnica)
Inak podla mna by sice ST zlepsila obsluhu prilahleho uzemia autami, ale to by sa zlepsila aj obsluha napr. Stareho mesta, keby sme ho totalne cele zburali a nahradili jednym velkym betonovym parkoviskom
Ja som skor za alternativu tunel Patronka - Jarosova.