Reply on: kiko #102536:
Pokúsim sa. To teplo nie je od elektromotora ale od rozjazdových/brzdových odporov - zrýchľovača. Vozidlo je vybavené klapkou, ktorá umožňuje toto odpadové teplo púšťať v lete pod vozidlo, v zime do vozidla. A keď klapka zahrdzavie, odtrhne sa ovládacia páka a fúka teplý vzduch do voza aj v lete. Problémom trpia najmä vozidlá K2, ktoré majú ovládanie klapky vyvedené von z voza, na bok - taký okrúhly otvor a za ním vidno páku - páka dnu je kúrenie do voza, páka von je kúrenie mimo voz). Vozidlá T3SU/SUCS majú páku vyvedenú donútra vozidla, je pred druhými dverami, občas aj krytá takou sivou krabicou a ovládanie je opačné - páka von je kúrenie do voza, páka dnu je kúrenie mimo voz. Stačí takto?
Valec
Ak by si zlúčil zóny 100 a 101, tak by bola adekvátne k tomu zredukovaná aj platnosť krátkodobých lístkov. Práve že v zóne 101 vidím tú výhodu, že ak niekto cestuje napríklad zo Šamorína do Slovnaftu, tak nemusí platiť toľko, ako keby šiel až do centra.