Reply on: Ámos #101337:
je to individualne, Tesco povazujem za dolezity ciel, takisto je to destinacia vela ludi a ludom to pomoze v orientacii...ale ked vedla zastavky sidli firma "Tapety Novák & Syn" a premenuje sa podla nich zastavka a pritom ho nikto nepozna, tak to ma z orientacneho hladiska negativny vplyv..
zial, v tejto oblasti sa v prave nevyznam, no neviem ci by to bolo legislativne v poriadku, keby DPB urcil komu zastavku preda a komu neda ani obchodne moznost jednat, preto som radsej za to, aby zastavky neboli komercne.... Hoci tebou uvedeny priklad je lepsi (teda Tesco Petrzalka ti povie ovela viac ako Luky II).
Inak zaujimalo by ma, napriklad zastavka Čataj,Jednota... Tak jednota si ju plati? alebo je ta zastavka pomenovana dobrovolne?
co sa tyka nazvu na Buse: ja viem ze tam ide o oblast, ale pre informovanie o tom ze sa ide aj dalej by tam mohlo byt bud ZLATE PIESKY a pod tym Cesta na Senec / TESCO / Tesco Vajnorska (jedno z toho).
vie mi niekto vysvetlit? diky
Ike
"V Bratislave už pred desiatimi rokmi predávali názvy zastávok hromadnej dopravy. Dopravný podnik je však už opatrnejší, pretože zastávok typu PPA Controll, ZIPP či Kon Rad bolo príliš. „K takýmto zmenám názvov už nebudeme dávať súhlas,“ hovorí šéf dopravného podniku Branislav Zahradník. „Mätie to cestujúcich, ak sídlo firmy nie je známe. Tie financie za to nestoja.“ Firmy platia za zastávku 100 až 300 tisíc korún.
Ide to v prípade, ak firma výstavbu zaplatí. Zastávku Au-park si nákupné centrum vybudovalo samo, stála 7 miliónov korún a 5 miliónov investovalo do priechodov pre chodcov. Aupark hradil všetky náklady. "
tu suhlasim so Zahradnikom... ak si firma zastavku postavi, nech nesie jej nazov, inak nie