Reply on: Ámos #101252:
Tu ide o princip nie o konkretny priklad... System krizujucich ulic (neviem ako sa to odborne nazyva) ti dokaze presne lokalizovat zastavku, tak ze pri pohlade na mapu nezabludis...
Jedine stastie v pripade Kriznej je ze je tam len jedna zastavka, a ze tento konkretny priklad vsetci poznaju...
no mame v BA aj nejasnejsie priklady...
napr,
vklude by si mohol mat zastavku Detvianska I. (dnes Cachticka) a Detvianska II. (dnes nam. A Hlinku) a Cachticku I. (dnes Detvianska) a Cachticku II. (dnes Hybesova)..
povedz mi, co je prehladnejsie?
takisto mozes mat Eisnerova I. Eisnerova II. a Eisnerova III. alebo si vyberies S.Kralika, M.Marecka a Hradistna?
Predstav si ze si v BA prvykrat... a potrebujes ist na Magnetovu... Radiala ide po celej dlzke po Vajnorskej... na mape nezvyknu byt nazvy zastavok... no vies ze zastavka kde vystupujes sa vola Magnetova... Kde ju budes hladat? no samozrejme tam, kde Vajnorsku krizuje Magnetova...
Predstav si to iste, akurat zastavky sa miesto krizujucich ulic budu volat Vajnorska I. az XIV., kde budes hladat na mape kde sa ti nachadza zastavka? podla coho budes presne vediet ze toto je Vajnorska VI.?
S499.1023
Pre mňa je jednoznačne najlepším riešením veľká kabína a polovica predných dverí pre vodiča. Prečo by tam nemohla byť kabína, keď tam substrát aj tak nemá čo stáť?
Z tohto hľadiska sú ale nešťastné vozidlá Karosa a SOR s krátkym predným previsom a malými prednými dverami, ktoré sa nedajú rozdeliť - s vyhradením predných dverí LEN pre vodiča vzor tota Poršetra zásadne nesúhlasím.
Prečo ale veľkú kabínu nedodávajú Iveco ani Solaris, mi skutočne nie je jasné.