Reply on: Papyr #101232:
Takže budeš mať párminútový pobyt v každej zastávke...Pre mňa je jednoznačne najlepším riešením veľká kabína a polovica predných dverí pre vodiča. Prečo by tam nemohla byť kabína, keď tam substrát aj tak nemá čo stáť?
Z tohto hľadiska sú ale nešťastné vozidlá Karosa a SOR s krátkym predným previsom a malými prednými dverami, ktoré sa nedajú rozdeliť - s vyhradením predných dverí LEN pre vodiča vzor tota Poršetra zásadne nesúhlasím.
Prečo ale veľkú kabínu nedodávajú Iveco ani Solaris, mi skutočne nie je jasné.
Peon
L83: Vodič 2xxx na smer Petržalka dnes na výlukovej trase nezastavil ani na jednej z tých štyroch zastávok! Len pred zastávkou "Krížna" pribrzdil a keďže na nej nikto nebol, tak nezastavil. Inak to je strašne veľká obchádzka...
Nechápem, prečo 83-ky do Petržalky nedali radšej tak ako 91 a 93, teda cez nábrežie a Most Lafranconi. Určite je to o čosi kratšie a hlavne by 83-ky obslúžili svoje zastávky "Hodžovo nám." a "Zochova".
L88: Nerozumiem, prečo je ukončená pred Auparkom, kľudne mohla ísť radšej na Zochovu (príp. až na Kollárovo nám. alebo prinajhoršom na Hlavnú stanicu). S tým, že Aupark by samozrejme oblsúžila tak ako bežne.
Totiž takto od Incheby kým sa pred Aupark dostala išla zbytočne dlho po Einsteinovej, potom cez železničné priecestie a otočila sa. Zastavila na "Farského" ako bežne 95 smer Šafko. A teda kým konečne prišla pred Aupark, už by dávno bola na Zochovej a možno až na Kollárovom nám.!
Alebo mohla končiť na zastávke "Aupark" ako 83,91,93 atď. pri Novom Moste a potom bez cestujúcich zísť na Einsteinovu a začínať pred Inchebou. Určite by to vyšlo lacnejšie ako "šaškovanie" dnešnou výlukovou trasou...
Alebo keď už silou-mocou "musela" byť ukončená pred Auparkom, nemohla sa obetovať zastávka "Einsteinova" a namiesto toho že by išla ako ex 82, teda že by išla po Viedenskej ceste a tade sa k Auparku rýchlejšie dostala?
PS: Pre koho boli asi 3 Sory DPB odparkované pri Nám. Ľ. Štúra? Pre maratóncov či organizátorov -> konkrétne na prevoz odkiaľ kam?