Reply on: Marcelllooo #100262:
Čím ďalej tým lepšie píšeš:"Projektova dokumentacia sa vyuzije ta, co je hotova a co si uviedol ako link v dalsom prispevku"
To, čo som uviedol, nie je rozhodne projektová dokumentácia, ale zámer podľa zákona o posudzovaní vplyvov na životné prostredie.
Sám v inom príspevku #100236) uvádzaš:
"Presna projektova dikumentacia sa bude spracuvat - vychodiskovy odhad nakladov je tych 8mld, co sa pouzil pre polozapusteny variant elektricky. Presnejsia predstava zatial nie je."
Takže keď to dám dohromady, podľa Teba sa presná projektová dokumentácia nie je (bude sa ešte len spracovávať) a použije sa zámer podľa zákona o posudzovaní vplyvov na ŽP.
Vidím, že si správny manažér na správnom mieste. Nič pre Teba nie je problémom zrealizovať, aj keď problematike vôbec nerozumieš, jediné, čo potrebuješ, sú ľudia, čo to za Teba spravia.
?
Vladimír
"Planovana trat do Petrzalky - 8 mld Sk
Trolejbusova trat v Petrzalke - cca 700 mil Sk"
Možno áno, len si zabudol napísať, že električka predstavuje oproti súčasnej L95 kapacitne silnejší systém, kdežto trolejbusy po kapacitnej stránke pre Petržalku neriešia absolútne nič.