Reply on: Marcelllooo #100181:
To som sa nepomýlil, nehovoril som paušálne o mimoúrovňových križovatkách, že žiadne by nemali byť... majú aj ony svoje miesto, ale nie napr. v širšom centre mesta. Treba totiž brať do úvahy chodcov ako rovnocennú formu dopravy, a taktiež treba brať do úvahy celkovú atraktivitu priestoru, a práve tu pôsobia mimoúrovňové križovatky značne negatívne. Príklad: Niektorí ružinovskí poslanci si myslia, že kvôli zvýšeniu priepustnosti križovatky Mlynské nivy - Karadžičova je treba križovatku riešiť mimoúrovňovo, a "mimo" navrhli odsunúť hlavne chodcov. Čo je úplne choré v oblasti, ktorá má byť budúce širšie centrum, a kde má dominovať práve peší pohyb.Ďalší príklad bol plánovaná Šancová/Žabotova.
Marcelllooo
Spravne si aj napisal, ze nie je optimalne mat aj elektricku aj doplnkovu dopravu. Ale ten komponent, ktory je navyse je prave elektricka. Dovody: Je draha investicne aj prevadzkovo. V pesej dostupnosti je cca 20% obyvatelstva. A hlavne dopravne prudy budu smerovat nie do centra ale do oblasti Niv a este dalej smerom k Juru. Nehovoriac o to, ze dostanem sa na pravy breh ale co dalej?
A spravne si aj pochopil, ze magistratom navrhovana elektricka do Petrzalky nie je nic ine, len nahrada 95 elinou. Dovody: odstranenie stavebnej uzavery.
V prvom rade Safko ani nemoze byt tym rozpustajucim uzlom - na to nema kapacitu. Uz dnes sa to prejavuje pri 95 a pripadne 50... Trolejbusy maju dopravu rozptylovat nie bodovo, ale postupne na Hodzku, SAVke, a na opacnom konci na Kosickej, Mileticovej a pri ASMN.
Kedze mam pristup k informaciam, tak viem, ze ziadne globalnejsie riesenie sa v horizonte 2015 nepripravuje. Proste chcu rychlo len tu elinu, aby ostranili stavebnu uzaveru, aby mohli zacat stavat v Petrzalke. O nic ine nejde.