Reply on: hoppusmark01 #100125:
To, čo si uviedol, teda, že jedným z princípov dopravného plánovania by malo byť obmedzovanie mimoúrovňových križovatiek, a teda zvlášť v širšom centre... túto filozofiu bohužiaľ nezdieľajú (alebo v niektorých prípadoch ani nechápu) viacerí naši dopravní projektanti a zamestnanci magistrátu.... ako priorita č.1 sa naopak presadzuje priepustnosť križovatiek, t.j. aby moholo čo najviac IGK najplynulejšie a najrýchlejšie prejsť.Napr., projekt prestavby Hl. St. ráta s mimoúrovňovou križovatkou Šancová - Žabotova. To je fajn pre električku, ktorej rýchlosti prospeje, ak pôjde popod zem, a takéto riešenie plne podporujem. Nie je však fajn pre chodcov, aby stratili možnosť prejsť peši cez Šancovú ulicu tak, ako môžu dnes. Istý pán na magistráte však priam slintal nad tým, aké je toto riešenie úžasné, pretože sa odstráni svetelná križovatka, a zvýši sa tým priepustnosť Šancovej ulice na tomto úseku.
enumaelish
U električky ak sa kvalitne postaví trať a v centre po nej nejazdia autá (viď Mostová a Jesenského) tak vydrží dlho a v dobrom stave. Vedenie - nakoľko ide len o jednu trolej a podľa mňa aj o jednoduchšie úchyty vedenia sa mi zdá, že je to jednoduchšie a lacnejšie, alebo to len tak naoko vyzerá? Ak sa mýlim v čomkoľvek tak vyslovenie žiadam opraviť a uviesť na pravú mieru, vopred vďaka ?