Reply on: drome #100151:
Hej, vidim, ze tomu rozumies trosku viacej ako iny. Mas pravdu, ze napajanie je vacsim problemom ako profil kolajnice. Ako chcu vyriesit technicky tuto vec zatial neviem.Spravne si aj napisal, ze nie je optimalne mat aj elektricku aj doplnkovu dopravu. Ale ten komponent, ktory je navyse je prave elektricka. Dovody: Je draha investicne aj prevadzkovo. V pesej dostupnosti je cca 20% obyvatelstva. A hlavne dopravne prudy budu smerovat nie do centra ale do oblasti Niv a este dalej smerom k Juru. Nehovoriac o to, ze dostanem sa na pravy breh ale co dalej?
A spravne si aj pochopil, ze magistratom navrhovana elektricka do Petrzalky nie je nic ine, len nahrada 95 elinou. Dovody: odstranenie stavebnej uzavery.
V prvom rade Safko ani nemoze byt tym rozpustajucim uzlom - na to nema kapacitu. Uz dnes sa to prejavuje pri 95 a pripadne 50... Trolejbusy maju dopravu rozptylovat nie bodovo, ale postupne na Hodzku, SAVke, a na opacnom konci na Kosickej, Mileticovej a pri ASMN.
Kedze mam pristup k informaciam, tak viem, ze ziadne globalnejsie riesenie sa v horizonte 2015 nepripravuje. Proste chcu rychlo len tu elinu, aby ostranili stavebnu uzaveru, aby mohli zacat stavat v Petrzalke. O nic ine nejde.
enumaelish
U električky ak sa kvalitne postaví trať a v centre po nej nejazdia autá (viď Mostová a Jesenského) tak vydrží dlho a v dobrom stave. Vedenie - nakoľko ide len o jednu trolej a podľa mňa aj o jednoduchšie úchyty vedenia sa mi zdá, že je to jednoduchšie a lacnejšie, alebo to len tak naoko vyzerá? Ak sa mýlim v čomkoľvek tak vyslovenie žiadam opraviť a uviesť na pravú mieru, vopred vďaka ?