Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #169006:
Nie. Ja si myslím, že sú ešte sprostejší čo sa týka postoja k výrobe autobusu a sú iba vychcaní a majú poriadnu dávku šťastia,že im kšefty istí mafia. Ale to tebe zjavne neprekáža. Inak prečo keď sú SORky také super a Veolia ich kupuje tak ich nasadzuje iba v ČR a SR a nie aj na západných prevádzkach?! Čo sa boja, že by ich cestujúci poslali do riti s tými šunkami? ?
Reply on: Peon #169012:
Zákaz kabotáže hádam už vypršal.
Reply on: Ámos #169010:
Tak taký dokument Výskumného Ústavu Darmožráčov vôbec nemali zverejňovať. Existujú aj ukazovatele ako osobokilometer alebo percento pokrytia variabilných nákladov. K predchádzajúcej reakcii na mňa: Buzinkay nie je novinár ale tlačový hovorca Zločineckej a mal by vedieť, čo rozpráva.
Reply on: Marek1978 #169011:
Ja ho tam nikde nevidím...
Žeby mal Blaguss Slovakia povolenú vnútroštátnu dopravu na území Rakúska? V cenníku totiž píšu "Wien Erdberg - Wien Schwechat" 6 €. ?
http://www.blaguss.sk/media/PDF/bratislava_vieden_blaguss.pdf
na dpb uz je CP L199
Reply on: ufo #169007:
neviem ci dokument co sme.sk zverejnil je komplentny a definitivny. Ci to nie je len ten prieskum. To by sa bolo treba obratitna VUD. Ja ich pracu nepoznam, no nemam o ich vysledkoch ruzove predstavy.

Avsak ako inak vycislis vyuzitie vlakov ako ich obsadenostou. Nikde nie je pisane, ze sa to vyriesi ze zapojis za 750 zapojis len jedno Bcko a tym je to vyriesene. Ten dokument je hlavne pre ludi, co sa vyznaju a co hned z hlavy vedia, ze trebars na danej trati jazdi "750+B+B+B" = take a take naklady a sedi v nom priemerne 40 ludi. Vysledok: zrusiť vlak nasadit autobus 12m dlzky.
Alebo naopak. jazdi tam "750+B+B+B" a v nom 120 ludi a o 25 minut neskor/skor ide bus v ktorom je 35 ludi = zrusit bus.
Vzdy ide o to, kto dostane hocijaky dokument do ruky a ako sa k nemu postavi.
Reply on: Petto #169004:
Ano, sotousi by vytiahli transparenty "S 14Tr navecne casy a nikdy inak" a islo by sa do ulic!
Reply on: S499.1023 #169005:
aby sme sa necyklili
1) ak budu IC vlaky vynate z vykonov vo verejnom zaujme = stat ich prestane dotovat a ZSSK na nich nasledne nevytvori zisk, bude musiet ich prevadzku dofinancovat = zadotovat. Cokolvek predavas so stratou dotujes. V skutocnosti sa ta strata rozpusti do statom dotovanych nakladov, popripade sa najmenej obsadeny par IC zrusi.
2) ano v danom clanku to nebolo, bolo to v rozhovore s nim niekde v TV, kde mu dali otazku odkedy prestanu byt IC dotovane. Na co odpovedal, oni dotovane budu, ale uz nie statom ale ZSSK a ze by to chceli od noveho GVD ak si dobre pamatam.
3) ano je chybne oznacovat, ze len 100% obsadeny vlak je rentabilny. Vzdy je to o nastaveni ceny. Ak nastavis cenu, tak ze ti bude stacit 70% obsadenosti, tak dosiahnes zisk prave pri 70% obsadenosti. Ak pri 25%, tak pri 25%. To je nam obom urcite jasne. Pri statom nedotovanom vlaku si ZSSK bude moct nastavit cenu akokolvek bude chciet.
Akukolvek info z medii treba brat s rezervou. Vzdy zalezi ako to novinar pochopil, ako to interpretoval a ci sa to nesnazil pre citatela zjednodusit. Priemerny novinar sme musi denne spracovat 3 clanky. Z toho plynie aj castokrat ich plytkost.
Reply on: Ámos #168971:
Tá tabuľka "kde cestuje najviac ľudí" - to si robia srandu??? Za toto zaplatili milióny, aby VÚD vypočítalo % obsadenosti súprav... ?
Takže stačí skrátiť súpravy alebo pomeniť klasiky za 813 a hneď máme všetky vlaky obsadené aj na 100%...
Reply on: no.ev.di. #168990:
Myslíš, že sú takí sprostí ako ty?
Reply on: Ámos #168971:
To som čítal. Nikde tam nevidím nič o tom ,že ich bude Zločinecká dotovať. Inak ak sa im vlak dostane na nulu pri 100% obsadenosti, tak to majú spočítané pekne blbo. Ale to skôr buzerant, totiž čo to trepem, Buzinkay, nevedel, čo hovorí. Asi nemal čas si to naštudovať, lebo musel študovať návod od fotoaparátu.
Reply on: neoBB #169002:
Dakujeme neprosime, SORiek tu uz mame plnu r*t.
Reply on: no.ev.di. #169000:
aj keby to mozno bola pravda, nikto ti to nikdy neuveri. A za tuto tvoju "doveryhodnost" si mozes sam.
Reply on: Petto #168999:
a vyfúka nás úplne ? tá klíma v SORkách je otras. Nepríjemne to fúka na človeka, zatiaľ čo v MBCC je klíma super a aj bez toho aby to fúkalo na človeka priamo.
Reply on: Valec #168996:
Priplatim tych par centov za vykonnejsiu klimu do SORiek
Reply on: Valec #168993:
ale nebolo by to od veci. Hlavne v tej vlečke je to hotová mizéria - krivá podlaha a miesto na státie takmer žiadne. To už aj tie 3-dverové second-hand Meďáky majú viac mestia na státie. Inak keď sme pri tom, tak čo vedie SOR k tomu, že tak debilne robia priestor na státie v kĺbe? Mám na mysli tie vystupujúce časti mechu v dolnej polovici, ktoré oveľa viac vystupujú do interiéru ako v MBCC či Irisbuse. Okrem toho to madlo v strede, ktoré je akože formované do oblúka a má byť ako opierka tam iba prekáža.
Reply on: Valec #168996:
Jaj na to som zabudol, že klimatizácia stála len jeden cent. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.