Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: AAA #169203:
Nuz, je to najblizsie OC pre velku cast Ruzinova.. anyway, ano, mne sa tam zhorsi doprava, MHD tam nebudem vyuzivat, ale zas prejdem z pesobusu na MHD na inej relacii.. Pointa je ta, ze zatial co relacia Milda Street - Zimak je minimalne vyuzivana, zachadzka k Eurovei bola vyrazne vytazena.

Ano, pisal som to z mojho pohladu, lebo sa to tyka aj mna, ale nebudem jediny 🙂
Reply on: MatejBA #169207:
... inak neviem, čo sa zrazu vykľulo toľko nadšencov pre L66. Keby som pred 5 rokmi škemral za L86, hlavu by ste mi odtrhli a teraz linka s ešte horším intervalom a to je už ok. Inak by ma fatk zaujímalo, že na čo môže človek chodiť jak úchyl deň, čo deň do Eurovey?! Okrem tých čo tam pracujú a ešte jednej špecifickej skupiny, ktorá si nevie predstaviť život bez Auparku, či Polusu. Mimochodom Eurovea čo sa týka pestrosti obchodov je najväčší shit a čo sa týka rozmiestnenia kaviarní detto. Jediné plus je na nej to, že vnútri sú použité oblé tvary. Ešte ma napadá argument - ľudia tam chodia za oddychom k Dunaju. Osobne mi príde oddych na tráve medzi 100-vkami ľudí pri nákupnom centre ako poriadna kravina.
Reply on: MatejBA #169207:
ja som narážal na to ty brzda, že tým nebudem cestovať tak, ako potrebuje on, ale ja. No odviezť sa tým môžem aj v iný čas ak mi čas zvýši behom dňa.
Reply on: no.ev.di. #169200:
Dunco ty si fakt pripad ? Si hadam nemysli, ze L50 poznas lepsie ako niekto, kto tym cestuje denne ?
Reply on: Technopol #169194:
a čo keby napr. každá druhá/tretia 94-ka (194?) robila iba kolečko typu Vazka-Zochova-Aupark-Dvory-(otočka pod nadjazdom)-Dvory-Auparka-Vazka a nešla až na Holíčsku?
Re #169191 AAA: len nerozumiem slovanet-odbočke - tak keď chceli toľko šetriť, prečo nejde priamo Trhovisko-Slovanet-Drieňová, alebo teda keď už musí ísť okolo zimáku, tak Saláči-Zimák-Bajkalská-žumpa...?
Reply on: AAA #169203:
... ešte dodám, že keby sa podarilo zrealizovať električkovú trať, ktorá zostala bohužiaľ iba na papieroch a síce Šafárikovo nám. - Pribinova - Košická - Miletičova s napojením na Ružinovskú radiálu pri Saleziánoch, tak by sa nemusela L50 šmatlať po Ružinovskej a cez Nivý k Auparku. Síce by potom vystupovala do popredia otázka, ako riešiť zjazd z mosta Apollo keby bola na Pribinovej a Košickej električka?! Samotný Aupark by sa riešil linkou s premávkou od 8:30 do 23:00, z Auparku a robil by kolečko : AUPARK - Nový most - nábrežie - Šafárikovo nám. - Dostojevského rad - most Apollo - Einsteinova - AUPARK.
Reply on: AAA #169203:
ono by sa dalo ísť aj s L14 a od Šafka sa prejsť pešo kúsok, veď cez víkend sa ľudia neponáhľajú ako cez prac. dni.
Reply on: 810zssk #169192:
A preto, že ti je tá 66 úplne ukradnutá, celý príspevok #169183 je o tom, že mne sa zhorší dostupnosť, JA (zlošuk) budem chodiť IAD a pod.. A argument, že Eurovea je miestne obchodné centrum, tak to ma dostalo. Určite si tam chodia ľudia zo starého Prievozu kupovať rohlíky do Billy. ?
Proti priamemu spojeniu Ružinov - Eurovea nič nemám, ale systémovejšie a aj úspornejšie by bolo skrátiť po Euroveu 78. A cez víkend sa to dá využiť peší presun zo zastávky Landererova.
Reply on: Ivan3 #169201:
vysvetľuj do svätuškárom na ministerstve dopravy a primátorovi Bratislavy, ktorý pekne nahrabal na Petržalke voličské hlasy a o***al nás pekne krásne! Konformnosť politikov nepozná hraníc ako vidíš ? Ak je to z geologického hľadiska ako hovoríš, tak potom môžme rovno začať pochovávať Filiálku, lebo iba ako do hlavovej stanice tam viesť vlaky nemá zmysel. Radšej začať rekonštruovať predstaničné nám., nakopnúť rozvoj električiek v meste a nech to sviští týmto smerom, bez fantasmagórií o TEN-T, trt-train a pod.
No celá akce TEN-T a něco tunelem pod Dunajem mi připadá, že je jen báje. Je tam tak špatné podloží, že tomu nevěří, kde kdo. I Vídeň překonává Dunaj mosty, jak železnici, tak metro jede přes most. A to je daleko bohatší město s lepším přísunem dotací. Navíc dálkovému vlaku je jedno jak projede nebo neprojede Bratislavou. Jediným cílem těchto bájí a legend je v pokračování neexistence jakékoliv kolejové MHD spojení Petržalka-centrum. Navíc tramtrain, který jak říkáte nemá jet po koridoru na 160km, tedy bude končit na Hlavní stanici, takže bude stejně k ničemu. Speciální koleje pro tramtrain se z Bratislavy stavět nebudou. motajícíc se tramvaj 80km/h na koridoru, kde to sviští 160km a jezdí i náklad, taky nebude moc, neb se nevejde a mít tramtrain jen Patržalka-Hlavní Stanice je zbytečné, protože se jeho hlavní účel vůbec nevyužije. A taky ty úvahy na podzemní dráhu v Petržalce, která byla již dříve odmítnuta pro nedobré geologické podloží a tak se počítalo s normálním nadzemním metrem/rychlodráhou.
Reply on: Emo #169198:
ako rozkážete Vaše blahorodie ? ešte si budete želať, príp. mi jeho excelencia stanoví presný odchod a poradie, aby som vyplnil Vaše želanie milosť pán?
Reply on: Jezo #169196:
ja viem, že dnes sa principálnosť neocení, ale predsa kua keby konečne nejaký primátor ukázal vajcia a treskol po stole s tým, že "ja som to povedal takto, takto som to sľúbil a tak to chcem dodržať"... nakoniec budeme aj tak čakať na svätuškárov až sa 100x prežehnajú než sa dačo postaví a Starý most sa medzitým zrýpe do Dunaja ? 8 rokov Ďurkovského aspoň pre mňa bolo "krásnou" ukážkou, že čo všetko sa dá v meste rozrýpať a čo všetko sa dá osrať, posrať a na čo sa dá vysrať (keď to mám takto vulgárne napísať), takže už čakám iba na to, kam to poženie ďalší primátor. Mimo to aj Ďurkovský sa prvé dva roky rysoval ako fajn voľba, potom už mal v paži a keď kandidoval druhý krát, tak mu kamarát vymyslel prezývku "pitchifúz".
Reply on: no.ev.di. #169185:
Dunčo, prevez sa tým v špičkách a nie o 22h. ?
Reply on: AAA #169191:
navyše ja som aspoň škriekal za L81 s i=8/12/10//15 s klbákmi a on tu opruzuje s midibusovou linkou s i=15/20/15//20. Ale koniec koncov jedno ako druhé. Povedalo sa, že takéto linky s dlhými intervalmi sa v centre minimalizujú ako sa len dá.
Reply on: no.ev.di. #169175:
A ty tusis, ako sa vyvyjali projekty na tom pozemku ked tak vykrikujes? Zjavne nie, ked si ani netusil, co sa tam planuje....
Kym ten pozemok patril samosprave, ktora tam planovala postavit sportovu halu, tak to miesto snahy o upravenie projektu torpedovali zo vsetkych moznych stral, "lebo by psy nemali kde srat"... Tak to samosprava predala a investor si tam moze postavit co chce a pri dodrzani zakonnych obmedzeni mu do toho nemoze nikto, ani susedia, kecat. Ale obyvatelom z tej oblasti asi vyhovuje spoliehat sa na impotentny uzemny plan...

Re #169182 no.ev.di.: Osral/neosral... neviem ci mal moc na vyber. Rozkaz znel jasne! Peniaze treba prezrat za kazdu cenu! Nebol cas sa pytat na realny uzitok, ci osobne postoje a preferencie.
Reply on: S499.1023 #169189:
no to už moja chyba nie je, že si každé 4 roky dementi musia meniť názvy ministerstiev, spájať ich a deliť, len aby dokázali, že oni sú tí múdri a tí pred nimi idioti. Ale vedieť by som to mohol. Zaujímavé je, že keď tu skratku MDPaT vypisovali iní, to si mlčal ?
Reply on: AAA #169190:
To je pravda, ale z ekonomickeho hladiska sa tak dá ušetriť voz+šofer+palivo, aj ked vzkm budu rovnake. Ako tu bolo písane ak idu 93 a 94 za sebou jedna z nich je prazdna (a hlavne doobeda smer petržalka) preto radšej nech sa 94 radšej vracia bez zastavovania a ušetrí sa tým čas (1 až 2 poradia) a palivo pri rozbehoch
Reply on: AAA #169190:
Tak nech to nejaký kompetentný mestu vysvetlí. Nech mi nikto netvrdí, že ak by trebárs spomínaná linka 94 išla ráno z Vazky do Petržalky naprázdno, žeby sa neušetrilo aspoň 5 minút na kolo. Ak by takto jazdil každý druhý spoj, tak by sa to nakopilo a aj keď z hľadiska vzkm by to bolo stále to isté, z časového hľadiska by bolo možné zrušiť nejaké poradia. Možno to vyznie zložito, ale hádam nie sú na magistráte až takí tupí.
Reply on: AAA #169191:
Tak znova.. mne nova trasa 66 vyhovuje viac, keby islo o mna, preferujem novu trasu. Akurat je to cele nezmysel.

Co sa setrenia tyka - nech nastavia vyssie cestovne a nie redukuju. S redukciami sa dostaneme mozno tak do Banskej Bystrice...
Reply on: 810zssk #169183:
Nerád to hovorím, ale pri 66 pri pripomínaš dunča, ktorému zobrali v 2005 L 81. Proste tebe najviac vadí to, že tebe to zhoršilo dopravu do Eurovey. To je síce pravda, ale keď treba šetriť, tak naozaj toto je menej bolestné riešenie ako napr. predlžovanie intervalov električkových liniek a pod..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.