K linke 50: Určite som za to, aby cez víkend zostali Citelisy s 10 min. intervalom. Nemyslím si, že ju treba mať cez týždeň komplet garantovanú. To je pri 10 min. intervale 10 poradí a na Juráku je len 12 NP kĺbakov. Čiže ak sa tri pokazia, nedokážu zabezpečiť NP garanciu. A mimochodom, je isté, že ju bude robiť Jurák, keď ju teraz robí Trnávka? A ku garancii NP: Rozhodne by som dal aspoň dve – tri NP na linku 78 a možno dve na 34.
Ale celý tento bordel s vozmi by nebol, keby boli 1. a 2. DP spojené do jednej vozovne. Takto by mohli byť NP vozidlá aj poradia na každej kĺbovej linke, pretože na Trnávke sú iba NP kĺbaky (až na tých pár plynos čo tam vrátili). A takisto by nebol taký problém s 37, lebo každý deň zostane zopár voľných Tedomov, ktoré sa dávajú na linku 30, v lepšom prípade na X13, zatiaľ čo v 37 sa cestujúci tlačia ako sardinky. Najjednoduchšie by však bolo, keby sa Citelisy z Petržalky vrátili na Trnávku, dali by sa na 37 a SORky by išli do Petržalky na 99, alebo ich tam tak strašne nechcú? A potom by sa žiadna 50 meniť nemusela.
Ale celý tento bordel s vozmi by nebol, keby boli 1. a 2. DP spojené do jednej vozovne. Takto by mohli byť NP vozidlá aj poradia na každej kĺbovej linke, pretože na Trnávke sú iba NP kĺbaky (až na tých pár plynos čo tam vrátili). A takisto by nebol taký problém s 37, lebo každý deň zostane zopár voľných Tedomov, ktoré sa dávajú na linku 30, v lepšom prípade na X13, zatiaľ čo v 37 sa cestujúci tlačia ako sardinky. Najjednoduchšie by však bolo, keby sa Citelisy z Petržalky vrátili na Trnávku, dali by sa na 37 a SORky by išli do Petržalky na 99, alebo ich tam tak strašne nechcú? A potom by sa žiadna 50 meniť nemusela.