4010 bola viac poškodená tá bola celá dokrivená.-- 4009 podľa foto mala iba načatý zadok.. nič proti ale pokiaľ je to iba z jedného zdroja (vieme z akého), tak ja by som to ešte nebral za definitívne..
Mierne OT: Neviete kde sa vzal vyraz "Main Station"? Lebo v zivote som nic take v ziadnej anglicky hovoriacej krajine nepocul (normalny preklad hlavnej stanice je central station - tak sa to inak preklada aj v niektorych inych krajinach), tak by ma zaujimalo ci mi nieco uniklo, teda ze ci sa to v anglictine bezne pouziva, alebo si myslim spravne ze to je nejaky cesko-slovensky patvar. Dakujem
tiež pochybujem, ale ani podchod by nepomohol, nakoľko nástupištia 400m dlhé by začínali na úrovni Istropolisu v smere od Šancovej, takže pešia túra ako vyšitá...
Tak pozri, ak mas vlak urceny primarne pre dialkovu dopravu a prilis ti ho obsadzuju ludia na kratke vzdialenosti, tak je logicke ze to chces nejako regulovat. Samozrejme, musi to byt kompenzovane nahradenim tej kapacity na kratke trate inym vlakom.
Teraz si spomínam, to bolo v čase odklonu Levičana na N. Mesto, takže z SA+GA chodievali výlučne zámockým na Hl.st. V bežný deň mával 8 vozňov, vo štvrtok a v piatok sa dalo nájsť nejaké to miesto na sedenie, inak plné chodby. Teraz je ten R o mnoho prázdnejší. Dosiahnutý cieľ...
Tvoj dôvod sa mi však pozdáva. Napriek pekným tržbám denno-denne na stanici... (rad až von na ulicu)
Ja to napríklad privítam keďže ak cestujem ďalej väčšinou si zapnem mobil a aspoň ušetrím nejaký ten MB z predplatených dát. A tak je rozdiel zaplatiť WiFi čo ani neplatí DPB, ale See and Go či ako sa volajú a klimatizáciu (keďže sa hovorkyňa vyjadrila, že rozdiel medzi busom s ňou a bez nej je 30 000,- €). Za 15 000,- € sa dá namontovať Webasto CitySphere čo je lepšia klimatizácia ako to čudo v SOR-kách. ? Tak ak by sa raz snažili domontovať klimatizáciu (o čom pochybujem) tak radšej Webasto a za tú cenu by boli rovno dva autobusy. ?
- Aby bol vytvorený takt cca. 20 min, plus na tieto R boli ako-také autobusové návozy ráno. Konkrétne okolo 6 a 7 nastupovalo cca. 150-200 ludi. Dnes už len prechádzajú... a ak už prechádzajú stanicou, prečo nie zastavovať, ak vieme, že v minulosti mali dobrú frekvenciu.
- A popoludní zas nanajvýš, hodinový takt nie je boh vie čo (i ked návrh je taký, že by R odchádzal len 4 min pred Os - blbosť, v tomto prípade nie sú potrebné)
- Jednoznačne len Senec-Galanta-Šaľa-Nové Zámky.
Ja som však neraz zažil 10-vozňový raňajší R napchatý tak, že v Senci stál 5-7 min, kým sme sa niekam natrepali. ?
"Zastavovali vždy" nie je dôvod. Tieto zámocké rýchliky nemali žiaden systém, jeden zastavoval v Sládkovičove, iný v Senci či Bernolákove a to navyše každý GVD inak. Ja sa ale pýtam, prečo Senčanom tieto rýchliky tak strašne chýbajú, keď boli nahradené novými Os vlakmi. Ako to bolo s obsadenosťou neviem, ale čo som mal raz možnosť zažiť (síce v pondelok ráno, ale cez prázdniny), tak stál som už od Šale.
Neviem prečo tomu nevedia ŽSR povedať jasné NIE. Vôbec celé to aj s tým výhľadovým pokračovaním v Tuneli popod dunaj nemá zmysel. Pri vybudovaní el. trate stredom Petržalky a obnovení aj po Štefánikovej by bol človek z konca Petržalky na Hl. stanici ca cca 15min. A vlaky na Trnavské Mýto - načo? To už nech stanicu Predmesie zrekonštruujú čo je niečo dalej.
Aktualne na TV JOJ reportáž k nehode vlečenie dôchodcu medzi vagónmi z Obchodnej na SNP- vodič električky je nevinny neporušil predpisy ani rýchlosť. Dochodca bol opitý- zrejme bude vinny....
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.